Artikelen

Rijksmuseum en Donald Duck winnen Mercur

Donald Duck en Rijksmuseum hebben een Mercur, de vakprijs voor de magazine mediabranche, gewonnen voor het beste partnership.

Kans op uitbreiding tv-reclameverbod kansspelen

De ChristenUnie heeft een motie ingediend waarin gevraagd wordt aan de regering om het reclameverbod voor kansspelen te veranderen van 19.00 naar 21.00 uur. Een meerderheid in de kamer staat achter de motie, en zal dus waarschijnlijk worden aangenomen.

Provincie Noord-Holland opnieuw sponsor SAIL

De provincie Noord-Holland sponsort SAIL Amsterdam 2020. De provincie verbindt zich voor de vierde keer aan het grootste vrij toegankelijke evenement van Nederland. Gedurende vijf dagen trekt het spektakel zo’n 2,3 miljoen bezoekers. De provincie zet zich daarnaast ook in voor een goede bereikbaarheid van het evenement en ondersteunt het project #SAILHero.

Nieuwe CPNB-campagne over het boek als ideale cadeau

Stichting CPNB is een nieuwe bewustwordingscampagne gestart over het boek als ideale cadeau. De campagne is ontwikkeld samen met bureau ACHTUNG! mcgarrybowen.

ABN AMRO en De Hermitage: Samenwerking via gedeelde ambities en co-creatie

De Hermitage Amsterdam en ABN AMRO hebben hun samenwerking opnieuw met drie jaar verlengd. Met Cathelijne Broers, directeur van het museum, en Ilona Roolvink, verantwoordelijk voor cultuursponsoring bij ABN AMRO praten we over cultuursponsoring, cultureel ondernemerschap en co-creatie. En natuurlijk over de Hermitage voor Kinderen!

Switch: Peter Lansaat

In een serie interviews aan het einde van het jaar vragen we aan mensen die dit jaar een switch hebben gemaakt in hun werk hoe ze terugkijken op 2019 en wat de ambities zijn voor 2020. In de eerste aflevering Peter Lansaat die KPN verruilt voor Albert Heijn.

Mammoet Event Supplier van Formula1 Heineken Dutch Grand Prix

Mammoet en Dutch Grand Prix tekenden recent een ‘Event Supplier’-overeenkomst. De wereldwijde marktleider in transport- en hijsdiensten van grote en zware objecten levert materieel en medewerkers om snelle responsdiensten te bieden in het geval raceauto's onmiddellijk van het circuit moeten worden getild tijdens de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Momenteel biedt Mammoet ook kraandiensten voor de bouwwerkzaamheden op het Circuit Zandvoort.

SMB Willems verlengt partnership Vitesse

Vitesse tekende voorafgaand aan de wedstrijd Vitesse tegen Feyenoord een nieuwe schoonmaakonderhoud- en sponsorovereenkomst met SMB Willems.

Kerstcampagne Droomparken en Feyenoord van start

In de nieuwe kerstcommercial van Feyenoord hoofdsponsor Droomparken zien we de kerstman voorbereidingen treffen voor kerst met de Feyenoord-selectie. Een ovenhandschoen voor keeper Vermeer, een ‘dassie voor Dicky’ en natuurlijk de beroemde barbecuetang voor ‘het lappie van John’. Wie de kerstman daadwerkelijk is wordt pas aan het einde van de video bekend.

EK 2021 voetbal voor vrouwen bij NOS

Het EK voetbal voor vrouwen is in 2021 live te volgen bij de NOS. De NOS heeft de rechten voor het volgende Europees kampioenschap bemachtigd.

CPNB start samenwerking met lezersplatform Hebban.nl

Stichting CPNB en onlinelezersplatform Hebban.nl slaan de handen ineen. Doel is de Nederlander te inspireren meer te lezen. Dit wordt bereikt door samen te werken en elkaars activiteiten te versterken en te vergroten.

Tommy Hilfiger sponsort Sail Amsterdam 2020

Het Amerikaanse PVH, moederbedrijf van kledingmerk Tommy Hilfiger, verbindt zich als sponsor aan SAIL Amsterdam 2020.

NTFU en FuturumShop werken samen aan een sterkere wielersport

NTFU en FuturumShop slaan de handen ineen voor een sterkere wielersport. De grootste online specialist voor wielrenners en mountainbikers brengt het aanbod van de wielersportbond bij haar klanten onder de aandacht én beloont NTFU-leden voor hun lidmaatschap. De samenwerking met FuturumShop is het resultaat van een nieuwe partnershipstrategie van de NTFU die in samenwerking met sportmarketing & analytics bureau MIsportscompany is ontwikkeld.

Nederlandse Loterij maakt TeamNL-hotel mede mogelijk

Nederlandse sporters die volgend jaar klaar zijn op de Olympische Spelen in Tokio hoeven niet meer meteen naar huis te vliegen. NOC*NSF heeft met medewerking van de Nederlandse Loterij kamers geboekt in een hotel in de Japanse hoofdstad.

Amslod hoofdsponsor Drentse Fiets4Daagse

E-bike leverancier Amslod heeft zich als hoofdsponsor verbonden aan de Drentse Fiets4Daagse. Daarmee voert het evenement voortaan de naam ‘Amslod Drentse Fiets4Daagse’.