Artikelen

Zuiver nieuwe co-sponsor Team Jumbo-Visma

Naast HEMA is ook de Zuiver Vastgoed Groep komend jaar een nieuwe co-sponsor van Team Jumbo-Visma. Daarnaast blijven Unilever en Heineken trouw aan de gecombineerde wieler- en schaatsploeg.

Vitesse en DHL gaan samenwerking aan

DHL verbindt zich komende anderhalf jaar nauwer aan voetbalclub Vitesse.

TEAMKPN Sportfonds ondersteunt drie nieuwe teams in 2020

Bobsleeteam Ivo de Bruin, het Nederlandse dames ijshockeyteam én beachvolleybalteam Joy Stubbe en Marleen van Iersel worden in 2020 ondersteund door het TEAMKPN Sportfonds. Sinds de oprichting in 2015 hebben al zestien nationale sportteams steun ontvangen van het fonds.

Eurovisie Songfestival vindt eerste partner in BankGiro Loterij

De BankGiro Loterij is sinds vandaag één van de officiële nationale sponsors van het Eurovisie Songfestival 2020, ’s werelds grootste live event. Hierdoor maken deelnemers van dé cultuurloterij kans op het winnen van tickets voor de Eurovisieshows of finalerondes van het Eurovisie Songfestival in Rotterdam in mei 2020.

LINDA.foundation en Albert Heijn verlengen samenwerking

LINDA.foundation en Albert Heijn hebben hun samenwerking met nog eens drie jaar verlengd tot en met eind 2022. De supermarktketen is vanaf het allereerste begin in 2013 al partner van LINDA.foundation.

Le Champion nieuwe partner van Johan Cruyff Institute

Le Champion is partner geworden van het Johan Cruyff Institute door het ondertekenen van een samenwerkingsovereenkomst op het gebied van educatie.

Sportprijzen 2019 uitgereikt

In AFAS Live zijn gisterenavond op het NOS | NOC*NSF Sportgala 2019 de Sportprijzen 2019 uitgereikt. Hugo Haak, Jetze Plat, Mathieu van der Poel, Richard Krajicek, de handbalsters, Keet Oldenbeuving en Sifan Hassan werden bekroond tot sporters van het jaar.

Sligro en Feyenoord verlengen partnership

Feyenoord en Sligro hebben de samenwerking met drie jaar verlengd. Hierdoor blijven de partijen in ieder geval tot 30 juni 2022 aan elkaar verbonden. Ook blijft Sligro food- en non-food producten leveren aan De Kuip.

KLM langer naamgever KLM Open

KLM Nederland verlengt het contract als partner en naamgever van het KLM Dutch Open tot en met 2022. Dat maakte Harm Kreulen, directeur KLM Nederland, bekend tijdens een persconferentie op Bernardus Golf, de locatie voor de volgende drie edities van het KLM Open.

Rabobank verlengt sponsoring Groninger Museum

Het Groninger Museum wordt ook de komende 5 jaar gesponsord door de Groninger Rabobanken. Het sponsorbedrag is met name bedoeld voor projecten gericht op kinderen.

Waarom ABN AMRO de Ajax Vrouwen gaat versterken

ABN AMRO en Ajax hebben hun jarenlange samenwerking opnieuw verlengd waardoor de bank zeker tot medio 2023 verbonden blijft aan de club. De focus van ABN AMRO is komende periode verlegd naar het versterken van de vrouwenteams binnen Ajax. Sander Bestevaar, Hoofd Brand Activation en Events, vertelt waarom.

HEMA voor vier jaar co-sponsor Team Jumbo-Visma

Warenhuisketen HEMA wordt co-sponsor van schaats- en wielerploeg Team Jumbo-Visma. De komende vier jaar prijkt HEMA op de wedstrijdkleding van beide sportploegen.

Nieuwe directie Techonomy benoemd

Per 1 januari 2020 vormen Damian François, Tom van den Boom, Sion de Jong en Gijs van Puijenbroek de nieuwe directie van Techonomy. Allen zijn zij vanaf de beginfase bij de onderneming betrokken en hebben ze deel uitgemaakt van de verschillende groeifasen van het bedrijf.

Meer commerciële mogelijkheden voor sporters tijdens Olympische en Paralympische Spelen

Goed nieuws voor de sporters van TeamNL die komende zomer deelnemen aan de Olympische en Paralympische Spelen in Tokyo. Rule 40 wordt ook in Nederland verruimd, waardoor zij de ruimte krijgen om ook in de Olympische en Paralympische periode hun privésponsors te promoten. Ook mogen deze sponsors tijdens de Spelen binnen de vastgestelde voorwaarden campagne voeren met de beeltenis van Olympische sporters.

ABN AMRO verlengt sponsorcontract en verlegt focus naar Ajax Vrouwen

Ajax en ABN AMRO hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van het sponsorcontract. Met de nieuwe overeenkomst blijft de bank tot zeker medio 2023 verbonden aan de club. Vanaf heden zal ABN AMRO zich focussen op het versterken van de vrouwenteams binnen Ajax.