Artikelen

Nieuwe partners voor Dutch GP

De Heineken Dutch GP in Zandvoort heeft met Holland Casino, BUKO en Shell drie nieuwe partners aan zich verbonden.

Waterontharder.com nieuwe shirtsponsor en partner Vitesse

Waterontharder.com heeft zich als shirtsponsor verbonden aan Vitesse. Waterontharder.com komt bij het eerste elftal op de achterzijde van het wedstrijdshirt te staan. Ook wordt waterontharder.com partner van de Arnhemse club.

538 drie dagen live vanaf Dutch GP

Radiozender 538 zal het hele raceweekend in mei live aanwezig zijn bij de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2020.

Helden & Bas Tietema gaan samenwerken

Na het succes van Tour de Tietema tijdens de Tour de France van 2019 willen Josse, Devin en Bas hun dromen gaan realiseren. Tietema gaat samen met Helden Magazine sport- en merkverhalen vertellen aan een nieuwe generatie sportfans. Samen zijn ze klaar voor nieuwe avonturen op de grootste sportevenementen ter wereld.

BEAT verwelkomt Justlease als nieuwe co-partner

Justlease, specialist in private lease, heeft een contract getekend als co-partner van BEAT Cycling Club. Het komende jaar prijkt het logo van Justlease op de wedstrijdkleding van zowel de BEAT baan- als de wegploeg.

Curaçao Tourist Board nieuwe partner Ajax

Ajax en Curaçao Tourist Board hebben overeenstemming bereikt over een partnership. De samenwerking gaat met terugwerkende kracht in op 1 januari 2020 en loopt tot en met 30 juni 2023.

Nieuw sponsormodel voor Heroes Den Bosch

Basketballclub Heroes Den Bosch heeft samen met een vijftal partners woensdag 15 januari een nieuw sponsormodel voor de club gelanceerd. De link tussen data, ICT en basketball, sport van de statistieken, vormt het uitgangspunt van het model.

Brussels Airport verlengt shirtsponsoring Willem II

Willem II speelt ook in het seizoen 2020 – 2021 met Brussels Airport op de achterkant van het thuisshirt. Dat werd dinsdagavond tijdens de Technische Avond voor sponsoren bekendgemaakt.

PSV kiest voor Puma

Het ging al een tijdje rond: PSV traint en speelt de komende jaren in tenues van Puma. Het Duitse sportmerk en PSV zijn een partnerschap overeengekomen dat beide partijen met ingang van het seizoen 2020-2021 voor minimaal vijf seizoenen aan elkaar verbindt. Puma is de opvolger van Umbro.

PSV sluit partnership met Modestus

Behalve de overeenkomst met Puma liet PSV weten dat het ook een driejarig partnership heeft gesloten met Modestus, het entertainmentbedrijf van Guus Meeuwis. Modestus zal de club ondersteunen in de ontwikkeling en uitvoering van creatieve concepten die de naamsbekendheid van de Brainportregio vergroten.

FC Barcelona club met de grootste omzet

FC Barcelona staat voor het eerst bovenaan de Deloitte Football Money League en is de eerste club ooit die een omzet van meer dan 800 miljoen euro haalt. Real Madrid staat op de tweede plaats. Manchester United is derde.

KNWU start partnership met Van der Valk

Tijdens de Zesdaagse in Rotterdam werd de aftrap gegeven van een nieuwe samenwerking tussen de KNWU en hotelketen Van der Valk.

NAC en hoofdsponsor OK verlengen

Ook in het seizoen 2020-2021 zal OK de borst van het tenue van NAC sieren. Het contract tussen NAC en hoofdsponsor OK is met één jaar verlengd, met een optie voor nog een jaar.

Naturalis en Albert Heijn onderzoeken samen biodiversiteit

De komende jaren gaan Naturalis Biodiversity Center en Albert Heijn samenwerken in een onderzoek naar biodiversiteit. Gedurende vijf jaar maakt de supermarktketen het mogelijk een promovendus aan te stellen binnen Naturalis om het onderzoek uit te voeren.

Shell herziet partnerships

Shell heeft zijn beleid op het gebied van partnerschappen herzien. De nadruk ligt nu op partners en projecten die focussen op de energietransitie en daarbij wetenschap, techniekonderwijs en duurzaam ondernemerschap steunen.