Artikelen

Lynk & Co tot medio 2022 mede-hoofdsponsor KNSB

Mobiliteitsmerk Lynk & Co wordt mede-hoofdsponsor van de KNSB. Het bedrijf omarmt de discipline shorttrack, inclusief het nationale team van bondscoach Jeroen Otter. Lynk & Co en de KNSB hebben een tweejarig contract afgesloten, dat loopt tot juli 2022.

ICI PARIS XL en Telstar Vrouwen starten samenwerking

Met ingang van dit voetbalseizoen starten ICI PARIS XL en Telstar Vrouwen een samenwerking die erop is gericht om de Jong Telstar Vrouwen in de Vrouwen Eredivisie te krijgen..

KNLTB en TennisDirect verlengen tot 2023

TennisDirect blijft de komende 3 jaar official supplier van de KNLTB. Het partnership is verlengd en wordt de komende tijd verder uitgebreid met speciale producten en aanbiedingen gericht op jeugd en trainers. Dit werd vandaag officieel bekrachtigd in het nieuwe TennisDirect Experience Center op het NTC in Amstelveen.

TOTO sponsort ook Nederlands vrouwenvoetbal

TOTO is met ingang van komend seizoen ook sponsor van vier clubs uit de Vrouwen Eredivisie. Vanaf dit weekend is het logo te zien op de mouw van PSV, sc Heerenveen, ADO Den Haag en FC Twente.

Amstel nieuwe bierpartner FC Den Bosch

FC Den Bosch heeft in Amstel een nieuwe bierpartner gevonden. Beide partijen hebben met ingang van 1 september 2020 een contract getekend voor de komende jaren. Gedurende deze periode zal bij alle thuiswedstrijden van FC Den Bosch in stadion De Vliert, Amstel bier worden geschonken. Amstel is daarmee nu elitepartner van FC Den Bosch. Amstel neemt de positie van bierleverancier over van Bavaria.

Sponsoring als basis voor Rabo-merkcampagne

Rabobank lanceert deze maand de tweede editie van Rabo ClubSupport. De nieuwe editie wordt ondersteund met een uitgebreide 360 graden-campagne. De sponsorstrategie staat aan de basis van de nieuwe merkcampagne.

Tonzon en schorttrackster Yara van Kerkhof verlengen samenwerking

Sinds 2018 is Tonzon uit Enschede al een belangrijk onderdeel in de schaatscarrière van Yara van Kerkhof. Als privésponsor van Yara ondersteunt Tonzon Yara door middel van een jaarlijkse bijdrage en een auto. Beide partijen zagen dan ook geen enkele reden om deze schitterende samenwerking niet te verlengen in het komend schaatsseizoen. Dit vieren Tonzon en Yara door Yara een dag lang Tonzon pakketjes te laten bezorgen met de fiets door Enschede.

KNHB en Rabobank vernieuwen samenwerking

Rabobank en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) hebben besloten hun succesvolle samenwerking te verlengen. Rabobank en de KNHB intensiveren bovendien hun partnerschap en starten gezamenlijk een nieuw maatschappelijk initiatief gericht op jeugd in wijken waar hockey niet vanzelfsprekend is. Rabobank en de KNHB zijn al meer dan twintig jaar partners.

11e seizoen voor Dijkstra Draisma als hoofdsponsor

Ook komend seizoen is Bouwgroep Dijkstra Draisma hoofdsponsor van SC Cambuur. Het is het elfde jaar dat het bouwbedrijf hoofdsponsor is van de club uit Leeuwarden.

Nationale-Nederlanden start samenwerking met 50+ social platform Klup

Nationale-Nederlanden slaat de handen ineen met social platform Klup dat gelijkgestemden op een innovatieve manier koppelt en aan actief leven stimuleert. Met de strategische samenwerking wil Nationale-Nederlanden een actieve bijdrage leveren aan de sociale missie van Klup om 50+ Nederland op een aansprekende manier te verbinden.

Nationale-Nederlanden en Golazo presenteren NN Running Day

Nationale-Nederlanden en Golazo presenteren op 11 oktober een nieuw landelijk hardloopevenement, NN Running Day. Voor het innovatieve individuele loopavontuur is een app ontwikkeld, die de deelnemers op de dag zelf in staat stelt een zelf gekozen evenement op virtuele wijze zo natuurgetrouw mogelijk te beleven.

Eelco van der Noll: "The pain needs to be shared"

Amerika is het zwaarst getroffen land door Covid-19. wat betekent dat voor sponsoring in het land en wat kunnen wij daarvan leren. Eelco van der Noll is hoofd partnerships bij het grootste biermerk in de VS, Budweiser. In de Sponsorreport World Tour op 8 september wordt Van der Noll geïnterviewd over samenwerking, activaties en hoe sponsoring gaat veranderen in het post Covid-19 tijdperk.

Fonds Gehandicaptensport introduceert De Grote Droomloterij

Omdat dit jaar veel events waar Fonds Gehandicaptensport als initiator, goed doel of partner aan verbonden was, zijn komen te vervallen organiseert het Fonds vanaf vandaag De Grote Droomloterij. Dat gebeurt in co-creatie met Lotify.nl en haar 1% FairShare® partners, Droomparken in het bijzonder.

SportStroom en KNHB gaan hockeyverenigingen verduurzamen

SportStroom en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) zijn een driejarige samenwerking aangegaan. Hiermee geven beide partijen invulling aan de gezamenlijke ambitie om alle hockeyverenigingen in Nederland te verduurzamen.

ISU en KNSB onderzoeken World Cups in Thialf

De ISU zoekt een alternatief voor de eerste vier World Cups langebaan, nu vanwege de actuele coronasituatie is besloten de reeds geplande wedstrijden af te gelasten. Samen met de KNSB en House of Sports bekijkt de ISU de mogelijkheid om een reeks World Cups in Nederland te organiseren, in november en december van dit jaar.