Artikelen

Markteffect is Marktonderzoeksbureau van het Jaar 2020

Marktonderzoeksbureau Markteffect is door de vakjury van haar branchevereniging MOA uitgeroepen tot beste Marketing Research & Analytics Bureau 2020.

Time-out in de dug-out is ode aan de sport

Wat sport met je doet is soms moeilijk onder woorden te brengen. NOC*NSF heeft daarom samen met partner Nederlandse Loterij tien bekende woordkunstenaars gevraagd om daarbij te helpen. Zij reizen tijdens de NOC*NSF Nationale Sportweek (18 -27 september) samen met topsporters in een met graffiti bespoten dug-out langs de verschillende host cities om een ode aan de sport te brengen in de vorm van een lied, rap of gedicht.

Succesvolle samenwerking Nederlandse Loterij en KNWU wordt voortgezet

Nederlandse Loterij en de Koninklijke Nederlandsche Wielren Unie zetten hun samenwerking voort. Sinds 2019 is Nederlandse Loterij hoofdsponsor van de KNWU. Het sponsorship wordt verlengd tot en met de Olympische Spelen en Paralympische Spelen van 2021.

Bijzondere Eredivisie weer van start

Na de ‘gewone’ Eredivisie gaat op zondag 27 september ook de Bijzondere Eredivisie weer van start. Deze meerjarige competitie is een initiatief van het Gehandicapte Kind en wordt mogelijk gemaakt door de deelnemers van de VriendenLoterij.

McDonald’s nieuwe partner van de Kinderboekenweek

De Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB) en McDonald’s bundelen hun krachten om lezen en voorlezen te stimuleren. Tijdens de Kinderboekenweek, van 30 september tot en met 11 oktober in alle boekhandels en openbare bibliotheken van Nederland, geeft McDonald’s in ieder Happy Meal een leesboekje mee.

EasyToys toch hoofdsponsor FC Emmen

De erotische webshop EasyToys is alsnog de nieuwe hoofdsponsor van FC Emmen. FC Emmen en de KNVB zijn donderdag in goed overleg gekomen tot een voorlopige oplossing voor het gebruik van EasyToys als shirtsponsor.

PSV sluit nieuwe sponsorcontracten

PSV was afgelopen week succesvol op sponsorgebied. Met MaxiMondo, NH Hotel Group en Van Kaathoven werden nieuwe sponsorcontracten gesloten.

Eredivisie CV en Coöperatie Eerste Divisie onderzoeken samengaan

De Eredivisie (ECV) en de Coöperatie Eerste Divisie (CED) zijn van mening dat de (inter-)nationale ontwikkelingen in het voetbal, de uitdagende tijden (coronavirus en economische crisis), en de recente ervaringen nopen tot meer gezamenlijkheid en regie.

Sport en muziek smelten samen in Time-Out Sessies

House of Sports heeft voor NOC*NSF en Nederlandse Loterij een campagne ontwikkeld voor de NOC*NSF Nationale Sportweek (18 t/m 27 september). Tien bekende artiesten en verschillende topsporters reizen samen door heel Nederland om te ervaren wat sport met mensen doet. Vanuit een unieke dug-out brengen ze een ode aan de sport tijdens de Time-Out Sessies. .

Van Gogh Museum en bloomon presenteren Flowergram Sunflower edition

In samenwerking met het Van Gogh Museum presenteert bloomon de Flowergram Sunflower edition. Zonnebloemen (1889), één van de meest iconische en geliefde schilderijen van Vincent van Gogh, vormt de inspiratie voor een originele samenstelling van droogbloemen.

SEAT maakt eerste spin-off van ‘Hit the Road’

SEAT creëert met ‘SEAT Shuffle’ drie verrassende spin-offs voor ‘Hit the Road’, een bijzondere zangwedstrijd van SBS6 met de gloednieuwe SEAT Tarraco als rijdend podium.

Grolsch en Herstaco Stadion gaan partnership aan

Het Herstaco Stadion in Roosendaal en Koninklijke Grolsch gaan een samenwerking aan voor de komende 5 jaar. Op 17 september werden voorafgaan aan de seizoensstart de handtekeningen onder de samenwerkingsovereenkomst gezet. Grolsch is daarmee tot 2025 als sponsor verbonden aan het stadion.

Top Oss vindt nieuwe hoofdsponsor

Hendriks Bouw en Ontwikkeling is de nieuwe hoofdsponsor van voetbalclub Top Oss. Hendriks Bouw en Ontwikkeling en TOP Oss hebben driejarige overeenkomst gesloten.

Windsurfer Kiran Badloe gaat samen met ASUS richting goud

De Nederlandse windsurfer Kiran Badloe kan tijdens zijn voorbereiding op de Olympische Spelen van 2021 rekenen op support van ASUS. De techfabrikant en atleet gaan een samenwerking aan met als ultieme doel het in de wacht te slepen van de gouden plak in Tokio.

KNVB verbiedt EasyToys als hoofdsponsor FC Emmen

De KNVB heeft FC Emmen geen toestemming gegeven om de webwinkel voor sexspeeltjes EasyToys als hoofdsponsor van FC Emmen te presenteren.