Artikelen

Ajax verlengt en verbetert samenwerking met MASCOT WORKWEAR en SolarToday

Ajax heeft met MASCOT WORKWEAR en SolarToday de bestaande overeenkomsten opengebroken en verbeterd. Beide bedrijven waren reeds als Official Supplier aan Ajax verbonden en hebben de samenwerking met een jaar verlengd.

Ajax en Hublot verlengen samenwerking tot en met 2023

Hublot en Ajax hebben hun jarenlange samenwerking verlengd tot en met 2023. Beide partijen bekrachtigden dit heugelijke nieuws in het bijzijn van Perr Schuurs en Menno Geelen in de Hublot Boutique Amsterdam. Hublot blijft zowel Official Sponsor alsmede Official Timekeeper van Ajax.

Albert Heijn start nieuwe campagne rondom Oranje

Met de eerste oefenwedstrijd van Oranje vanavond tegen Mexico onder aanvoering van de nieuwe bondscoach Frank de Boer, lanceert KNVB-partner Albert Heijn een nieuwe TVC-commercial. De commercial wordt uitgezonden rondom wedstrijden van Oranje en OranjeLeeuwinnen.

JSG en Dutch Gymnastics verlengen

Na een succesvolle eerste samenwerking hebben Jumpsquare Group en Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie (KNGU) besloten de samenwerking open te breken en te verlengen. De bond en de Europese marktleider trampolineparken blijven tot minimaal de zomer van 2022 aan elkaar verbonden. Samen blijven de partijen zich inzetten voor groei van de discipline trampoline, veilig bewegen en sportpromotie.

AFAS ontwikkelt musical over Johan Cruijff

AFAS Software heeft het initiatief genomen voor een musical over voetballegende Johan Cruijff. De productie is in samenwerking met het management van Johan Cruijff en theatermaker Tom de Ket. De première van de voorstelling staat op de planning voor zaterdag 25 september 2021.

Abloc Pro Zero nieuwe rugsponsor Fortuna Sittard

ABLOC Pro Zero prijkt vanaf medio oktober op het shirt van Fortuna Sittard. Beide partijen hebben elkaar gevonden in een langdurige samenwerking, waarbij het Bredase bedrijf komend seizoen onder het rugnummer zal plaatsnemen. Tevens zal de alcoholvrije variant, ABLOC Pro Zero, worden toegevoegd aan het assortiment in de businesslounge.

Gezonde Generatie nieuwe partner Olympic Moves

Vanaf dit schooljaar neemt de Gezonde Generatie het stokje over van Coca-Cola Nederland als hoofdpartner van Olympic Moves.

Tweede kledinglijn Daily Paper x Van Gogh Museum

Modelabel Daily Paper en het Van Gogh Museum hebben op 2 oktober 2020 een tweede kledinglijn gelanceerd. Hierin zijn opnieuw een aantal meesterwerken van Vincent van Gogh op diverse kledingstukken verwerkt. Met de samenwerking onderzoeken Daily Paper en het Van Gogh Museum hoe mode en kunst mensen van verschillende achtergronden samen kunnen brengen, om zo van elkaar te leren.

ENGIE verlengt hoofdsponsorschap van Eye Filmmuseum

ENGIE Nederland, energieleverancier en marktleider in technische dienstverlening, blijft het komende jaar hoofdsponsor van Eye Filmmuseum. ENGIE en Eye zetten zich samen in voor de duurzame gebiedsontwikkeling van Overhoeks en omgeving. ENGIE is sinds 2017 hoofdsponsor.

Peter Rovers nieuwe commercieel directeur Vitesse

Peter Rovers (56) is de nieuwe commercieel directeur van Vitesse. De ervaren Rovers was in het verleden onder meer actief bij PSV en sportmarketingbureau Pro Sport. Rovers start per 1 oktober bij de club en tekent een driejarig contract in Arnhem. Rovers is de opvolger van Olivier Smit die de club onlangs verliet.

Nationale-Nederlanden trotse partner van Dutch Dance Quiz

Op zaterdag 17, 24 en 31 oktober vindt de Dutch Dance Quiz plaats. De Dutch Dance Quiz is de nationale quiz over Dutch Dance voor alle dance fans; een eregalerij met iconen uit 30 jaar Nederlandse dancegeschiedenis. Nationale-Nederlanden is trots om bij te dragen aan het samenbrengen van danceliefhebbers en een online ode te brengen aan de rijke Nederlandse dancecultuur.

Sponsoromzet Ajax gestegen ondanks corona

Bij Ajax is, ondanks de grote impact als gevolg van de uitbraak van het coronavirus, de financiële impact in het boekjaar 2019-2020 beperkt gebleven. Dat is mede te danken aan een stijging van de partnershipomzet.

Specsavers steunt buurthuiskamers Leger des Heils

Oog- en hoorzorgketen Specsavers gaat de buurthuiskamers van het Leger des Heils ondersteunen. Vanaf dit jaar sparen alle Specsavers-winkels voor dit doel en dragen klanten met de aanschaf van een bril of hoortoestel automatisch bij aan een donatie voor het Leger des Heils.

Michiel van Rijn van Alkemade versterkt More2Win

Michiel Van Rijn van Alkemade (1982) versterkt per oktober het team van social enterprise More2Win waar hij samen met oprichter Tim van Dooren het directieteam gaat vormen. De afgelopen 5 jaar was Michiel partner bij Techonomy/SportsCloud, daarvoor was hij als sportmarketeer bij Triple Double werkzaam.

CPNB en McDonald’s stimuleren samen lezen

NS is al jaren hoofdsponsor van de Kinderboekenweek. Dit jaar bundelt de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB) ook met McDonald’s de krachten om lezen en voorlezen te stimuleren. Tijdens de Kinderboekenweek, van 30 september tot en met 11 oktober, geeft McDonald’s in ieder Happy Meal een leesboekje mee.