Artikelen

65 Jaar Eredivisie

De Eredivisie is dit seizoen jarig en lanceert op 29 november ‘Ontdek de Eredivisie’. Een ode aan 65 jaar Eredivisie in samenwerking met de clubs, ESPN, hoofdsponsor KPN en SANTOS Magazine. Via Eredivisie.nl/ontdek, een documentaireserie en een voetbalreisgids, kunnen liefhebbers op zoek naar de Eredivisie en de historie van hun favoriete club(s). In alle voetbalsteden van Nederland.

Steven Sedee neemt afscheid van ING

Na bijna 9 jaar neemt Steven Sedee afscheid van ING.

Flitsbezorger Flink nieuwe Official Partner Ajax

De snelst groeiende boodschappen-bezorgservice Flink en AFC Ajax hebben een meerjarige overeenkomst getekend. Flink is per direct onderdeel van de partnergroep van Ajax. Flink heeft de Official Partner-status en maakt zich daarnaast kenbaar als Official Grocery Delivery Partner en Official Meal Delivery Partner.

Samenwerking Mirthe Akkerman en Adrenna Arbeidsrechtadvocaten

Mirthe Akkerman en Adrenna Arbeidsrechtsadvocaten zijn een samenwerking voor 3 jaar aangegaan. Mirthe Akkerman is een van Nederlands grootste zeiltalenten en zeilt in de Laser Radiaal klasse.

Evenementensector vreest coronabeperkingen in 2022

De evenementensector verwacht ook in 2022 nog het hele jaar met beperkingen te maken te hebben als gevolg van diverse corona maatregelen. Dat blijkt uit een recente quickscan binnen de totale branche waarvan onderzoeksbureau Respons vandaag de resultaten publiceert.

Impact maken centraal tijdens Sponsorreport Jaarcongres

Een ‘mutual benefit partnership’, oftewel een samenwerking met wederzijdse voordelen. Het is de term die het meest beklijft tijdens het Sponsorreport Jaarcongres in Rotterdam Ahoy en ook de term die meteen duidelijk maakt welke veranderingen er in de sponsor- en marketingwereld plaatsvinden. Impact maken met partnerships is belangrijker dan ooit.

Deloitte hoofdsponsor NK Schaken 2021

Eind van deze maand en begin december wordt de finale van het Nederlands kampioenschap Schaken Algemeen gehouden in Rotterdam. Locatie is het hoofdkantoor van Deloitte: hoofdsponsor van het NK Schaken.

Jack’s Casino verkrijgt vergunning voor online casino

De Kansspelautoriteit (KSA) heeft JOI gaming, onderdeel van JVH Gaming & Entertainment Group, een vergunning verleend voor de exploitatie van JACKS.NL, het online casino van Jack’s Casino. Op het aanstaande congres van Sponsorreport neemt Charlotte van Roosmalen, Manager Marketing & Communicatie JVH Gaming & Entertainment, deel aan het online betting panel.

Deloitte en IDFA kondigen Premium Partnerschap aan

Gisteren begon het International Documentary Film Festival Amsterdam (IDFA). Deloitte en IDFA hebben met ingang van deze editie een Premium Partnerschap aangekondigd

Lies Boelrijk nieuwe directeur Universiteitsfonds Wageningen

Per 1 januari 2022 treedt Lies Boelrijk aan als nieuwe directeur van het Universiteitsfonds Wageningen (UFW). Zij zal hierbij Fusien Verloop vervangen, die sinds januari 2020 deze positie ad interim vervulde. Lies Boelrijk werkte afgelopen jaren als hoofd marketing & development bij het Kröller-Müller Museum.

Brüggenwirth al weer weg bij FC Twente

Algemeen Directeur Jan Willem Brüggenwirth vertrekt bij FC Twente. De Raad van Commissarissen van FC Twente en Jan Willem Brüggenwirth zijn gezamenlijk tot dit besluit gekomen. Brüggenwirth was pas 4,5 maand in dienst bij FC Twente.

ALDI en JOGG verlengen samenwerking: focus op gezonde keuzes

ALDI en JOGG werken sinds 2018 samen om een gezonde leefstijl onder gezinnen met jonge kinderen te bevorderen. Vandaag zijn de handtekeningen onder de nieuwe overeenkomst gezet en is de samenwerking voor de komende drie jaar verlengd.

Hans Erik Tuijt verlaat Heineken

Hans Erik Tuijt zal per 1 juni 2022 Heineken International verlaten om zijn eigen bedrijf op te richten. Tuijt zal straks meer dan 33 jaar bij Heineken hebben gewerkt, zowel in Nederland als internationaal.

Ivo Pabst naar CROWD

Ivo Pabst is deze maand van start gegaan in de rol van Project Manager Sponsoring bij CROWD. Pabst komt van Sports Unlimited Retail en werkte de afgelopen jaren als Event Coördinator voor de sport retail formule Perry Sport. Bij CROWD gaat hij zowel nationale als internationale klanten adviseren over de invulling van hun sponsoractiviteiten.

Kika Berentribune wint bronzen Effie

KiKa Berentribune, het sponsorship tussen SC Heerenveen, KiKa en MSD en begeleidt door Joe Public Take Away Advertising, heeft gisteren een bronzen Effie gewonnen. Goud was er voor a.s.r. (Dit is de tijd van doen) en Zeeman (Lucht). Volgende week dinsdag zullen Joe Public Take Away en KiKa de Kika Berentribune-case presenteren op het Sponsorreport Jaarcongres. Inschrijven voor het congres, dat gewoon doorgang vindt, kan nog steeds.