Artikelen

Nieuwe partnerships voor Team DSM

World Tour Cycling Team DSM heeft afgelopen week een groot aantal nieuwe sponsorships bekendgemaakt. LV Logistics, Youfone, Aqua-Step, Nalini en Hans Anders verbinden zich als partner aan het wielrenteam. Donderdag 9 december werden de teams en de nieuwe shirts voor 2022 met de nieuwe partners gepresenteerd.

Diergaarde Blijdorp en Eneco gaan voor een duurzame toekomst

Diergaarde Blijdorp en Eneco hebben een energiepartnerschap bezegeld voor de komende vijf jaar. Blijdorp en Eneco willen samen grote stappen zetten om de energievoorziening van de Diergaarde verder te verduurzamen.

Ajax verlengt contract met Menno Geelen

De Raad van Commissarissen (RvC) van AFC Ajax NV is voornemens het contract met commercieel directeur Menno Geelen te verlengen tot en met 30 juni 2026.

BEAT Cycling verwelkomt Vredestein als nieuwe partner

Vanaf 1 januari 2022 rijdt BEAT Cycling op banden van Vredestein en is het merk zichtbaar op de kleding van de topsportploegen van BEAT. Dat zijn BEAT Cycling en Apollo Tyres, het moederbedrijf van Vredestein, overeengekomen. Beide partijen zijn verheugd over de samenwerking en zien veel mogelijkheden om synergie te creëren.

Heineken Dutch GP in 2022 live bij de NOS

De Heineken Dutch GP in Zandvoort is de komende drie jaar live bij de NOS te zien. Dit is onderdeel van de overeenkomst die de NOS heeft gesloten met rechtenhouder Nordic Entertainment Group (NENT).

Resto VanHarte en Albert Heijn brengen mensen samen

Deze kerst brengen Resto VanHarte en Albert Heijn mensen samen: fysiek én online. Op circa veertig Resto VanHarte locaties organiseren zij vanaf 15 december een gezellige, feestelijke en verbindende kerstlunch.

Esso kleurt tankstations oranje als steun aan Red Bull Racing

Ter ere van één van de meest competitieve seizoenen in de Formule 1 ooit, kleurt Esso een aantal rode luifels in België en Nederland naar oranje. De technology partner van Red Bull Racing Honda voor 2022 steunt het team en coureur Max Verstappen in de aanloop naar de laatste race van het seizoen, waar zij dit wereldkampioenschap verwikkeld zijn in een verhitte strijd om zowel de constructeurstitel als de coureurstitel.

Plaza Padel is “ready to serve you” met Segafredo

Segafredo is de tweede official amigo van Plaza Padel en schenkt daarmee de komende 5 jaar hun warme dranken in alle vestigingen van Plaza Padel. Hiermee voegt Segafredo naast wielrennen, voetbal en basketbal ook padel toe aan het sportportfolio. Vanwege het sportieve karakter en de mediterrane uitstraling van het merk was de match snel gemaakt.

GoodHabitz nieuwe rugsponsor PSV

GoodHabitz is met ingang van het seizoen 2022-2023 rugsponsor van PSV. De marktleider in Europa op het gebied van online trainen heeft daarvoor een contract voor drie seizoenen getekend. GoodHabitz staat vanaf komende zomer op de achterzijde van de PSV-tenues van PSV 1, Jong PSV en de jeugdelftallen van de club.

DPG Media en Stichting CPNB sluiten meerjarig partnership

DPG Media en Stichting CPNB sluiten een meerjarig partnership om het leesplezier onder kinderen te vergroten. DPG Media wordt strategisch partner van de Kinderboekenweek en bundelt samen met hoofdsponsor NS de krachten om de Kinderboekenweek nog meer impact te laten maken. Daarnaast zal DPG Media partner worden van de Kinderjury, al sinds 1988 de grootste lezersprijs voor kinderboeken.

Zilveren Kruis zet schouders onder nijntje Beweegdiploma

De Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie (KNGU) en Zilveren Kruis hebben elkaar gevonden in een meerjarige samenwerking. De zorgverzekeraar haakt aan op de strategie van de sportbond om ‘een leven lang bewegen’ te promoten.

Nationale-Nederlanden verbindt zich aan najaarstentoonstellingen

Nationale-Nederlanden verbindt zich dit najaar aan twee grote tentoonstellingen in de Kunsthal Rotterdam en het Kunstmuseum in Den Haag.

Korfbal League CV en Eyecons bekrachtigen samenwerking

Ook de komende vijf jaar zijn alle Korfbal Leagueduels live te zien via het online korfbalplatform Eyecons. Vorige week hebben de Korfbal League CV en Eyecons de reeds lopende samenwerking officieel bekrachtigd.

EasyToys hoofdsponsor OKT curling

Zondag 5 december gaat voor de eerste keer in Nederland het olympisch kwalificatietoernooi (OKT) curling van start. Negentien landen strijden in drie categorieën voor een plek op de Olympische Winterspelen, februari volgend jaar in Beijing, China. EasyToys, de grootste erotische webwinkel van de Benelux, is hoofdsponsor van het evenement en verandert de voor curling zo belangrijke ‘hoglines’ in hun typisch roze tintje.

Riedel start een samenwerking met stichting Veluwefonds

Riedel hecht grote waarde aan duurzaam ondernemen, bijvoorbeeld door koploper te zijn op het gebied van duurzame fruitketens en door gebruik te maken van bio-based verpakkingen. Nu zet Riedel een volgende stap: een samenwerking met het Veluwefonds. Het Veluwefonds ondersteunt initiatieven die de Veluwe nóg mooier en sterker maken. Beide partijen willen elkaar versterken in hun ambities door te starten met het project ‘’natte natuur’’ op Middachten.