Artikelen

EasyToys nog twee jaar hoofdsponsor FC Emmen

EasyToys blijft hoofdsponsor van FC Emmen. De erotische webshop verlengt de samenwerking met twee jaar.

Spotify hoofdsponsor FC Barcelona

Spotify is vanaf komend seizoen de nieuwe hoofdsponsor van FC Barcelona. De Zweedse streamingdienst ondertekende een contract voor vier seizoenen met de Spaanse topclub. Spotify wordt ook naamgever van het stadion van Barcelona: Spotify Camp Nou. Het contract zou een waarde hebben van circa 280 miljoen euro.

Red Bull meest bekende sponsor F1 team Max Verstappen

Komend weekend begint de Formule 1. Het zal geen verbazing wekken dat Red Bull de meest bekende sponsor is van het Formule 1 team van Max Verstappen. Maar ook de andere sponsors van Max Verstappen scoren hoog. Dat blijkt uit onderzoek van Markteffect in samenwerking met Sponsorreport.

OK ook in 2022/23 hoofdsponsor NAC

NAC en Catom zijn tot overeenstemming gekomen over de verlenging van het hoofdsponsorschap met één jaar. Hierdoor prijkt ook aankomend seizoen de naam OK op de borst van de wedstrijd- en trainingskleding van de club uit Breda.

Ouderenfonds en SportVibes lanceren OldStars Vitaal

Het Ouderenfonds lanceert samen met sportmarketingbureau SportVibes OldStars Vitaal, een landelijk programma om het beweegaanbod en -plezier voor ouderen in en rondom woonzorgcentra te vergroten.

World Padel Tour komt naar Nederland

Het grootste padeltoernooi van de wereld, World Padel Tour, komt voor het eerst naar Nederland. Van 26 september t/m 2 oktober wordt Amsterdam het speelterrein van het week durende sportevenement. Onder de naam World Padel Tour Amsterdam Open verwelkomt het toernooi de beste padelspelers ter wereld.

Cryptovaluta-platform Bitvavo nieuwe KNVB-partner

Het grootste Nederlandse handelsplatform voor cryptovaluta Bitvavo is vanaf maart dit jaar de nieuwe partner van het voetbal en de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB).

Univé Official Partner van Feyenoord

Univé is Official Partner geworden van Feyenoord. Met de sponsorovereenkomst van minimaal 2,5 jaar verbindt de coöperatie zich aan de Rotterdamse club. Als Supporter van Sport slaat Univé de handen ineen met Feyenoord om sport voor iedereen in de samenleving toegankelijk te maken en mensen te stimuleren om te bewegen.

TivoliVredenburg heeft transfernieuws

TivoliVredenburg heeft een nieuwe collega op de afdeling Development: Lisanne Vis is onlangs gestart als medewerker Partnerships. Niki de Jonge, de huidige manager Partnerships, zal zich per maart fulltime in gaan zetten voor de bezoekers en donateurs als Fondsmanager van het TivoliVredenburg Fonds.

SPAR sponsor bij CZ Tilburg Ten Miles

SPAR heeft met Golazo Athletics een overeenkomst gesloten om als sponsor deel uit te maken van de Tilburg Ten Miles die dit jaar op zaterdag 24 en zondag 25 september zal worden gehouden. De van oorsprong Nederlandse gemakswinkel wordt naamdrager van de Cityrun, komt met een mini pop-up winkel bij het evenement en zorgt voor de catering van de vrijwilligers.

STOX Energy Socks official partner NN Marathon Rotterdam

STOX Energy Socks verbind zich voor de komende 3 jaar aan de NN marathon Rotterdam en is hiermee een kwalitatief hoogwaardige en relevante partner voor dit sportieve evenement.

Padel vanaf 11 maart op Ziggo Sport

Ziggo Sport voegt een nieuwe sport toe aan het portfolio van topsportevenementen. De komende drie jaar zendt de sportzender de internationale toernooien van de World Padel Tour uit. Dit jaar komt de World Padel Tour ook naar Nederland. De World Padel Tour Amsterdam Open 2022 vindt plaats van 26 september tot en met 2 oktober.

ABN AMRO en Young Impact verlengen partnerschap met twee jaar

Om samen met de actieve jongeren en Young Impact de wereld steeds een beetje mooier te maken, verlengt ABN AMRO haar sponsorschap met twee jaar als hoofdsponsor van Young Impact Day en de Young Impact Awards. De verlenging van het partnerschap past bij ABN AMRO’s ambitie om de transitie naar een duurzame wereld met gelijke kansen te versnellen.

Sponsoring Brancheonderzoek

Sponsorreport start samen met onderzoeksbureau Markteffect weer het Sponsoring Brancheonderzoek. Deelnemen kan vanaf nu.

Heineken en FC Volendam heffen glas op vernieuwde samenwerking

Heineken verbindt zich de komende vijf jaar als Premium Partner aan de koploper van de Keuken Kampioen Divisie. De flessen werden ontkurkt bij het hoofdkantoor van Heineken in Amsterdam. Beide partijen zijn trots op het vernieuwde partnerschap en zien de toekomst met veel vertrouwen tegemoet.