Artikelen

Bud viert landstitel Ajax met speciaal kampioensblik

In de nieuwe campagne ‘Here’s to greatness’ viert Ajax partner Bud het 36e landskampioenschap door Bud in een herkenbaar Ajax jasje te steken met een speciaal ontworpen kampioensblik.

Van Donge & De Roo wordt Official Partner Feyenoord

Feyenoord en Van Donge & De Roo gaan een partnership met elkaar aan. De overeenkomst, die per 1 juli 2022 in gaat, heeft een duur van minimaal twee seizoenen. De Rotterdamse logistieke dienstverlener was dit seizoen al Official Training Partner van Feyenoord Vrouwen 1 en maakt nu dus ook de stap naar het eerste mannenelftal van Feyenoord.

Defqon.1 bundelt krachten met XXL Nutrition

Als eerste festival ter wereld brengt Defqon.1 vandaag een Warrior Workout-supplementenlijn uit. Het grootste hardere stijlen festival van de wereld bundelt daarvoor de krachten met XXL Nutrition.

House of Sports en ISU verlengen partnership langebaanschaatsen

Na een succesvolle eerste vierjarige termijn van de samenwerking heeft House of Sports haar contract met de ISU, voor de marketing- en advertisingrechten van het internationale langebaanschaatsen, met vier jaar verlengd.

Nederlandse topdarters tekenen drie jaar voor TOTO Dart Kings

Met ingang van de Premier League in Glasgow maken vijf Nederlandse topdarters deel uit van een nieuw team. Initiatiefnemer Chris Woerts brengt Raymond van Barneveld, Dirk van Duijvenbode, Michael van Gerwen, Danny Noppert en Vincent van der Voort samen. Zij tekenen een contract voor drie jaar. TOTO, de grootste aanbieder van online sportweddenschappen en casinospellen in Nederland, is naamgevend hoofdsponsor van TOTO Dart Kings.

Olympische en Paralympische medaillekandidaten kiezen voor Matrix Fitness

Matrix Fitness, Nederlands grootste producent van fitnesstoestellen ondersteunt zes topatleten richting Parijs 2024. Met windsurfer Kiran Badloe, atlete Femke Bol, zeilster Marit Bouwmeester, rolstoeltennisster Diede de Groot, judoka Roy Meyer en triatleet & handbiker Jetze Plat zal toegewerkt worden naar de Olympische Spelen van Parijs in 2024.

AZ neemt in uniek shirt afscheid

Na twaalf seizoenen stopt AFAS Software als hoofdsponsor van AZ. In de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk op zondag 15 mei dragen de Alkmaarders een speciaal bedankshirt. In het tricot zijn de thuisshirts van de afgelopen twaalf seizoenen verwerkt. Het shirt is in gelimiteerde oplage verkrijgbaar.

Vacature Allround Marketeer

Fonds Gehandicaptensport heeft een vacature voor een Allround Marketeer (32 uur/week).

Lowlands opent grootste solar carport ter wereld

Solar Carport Biddinghuizen is feestelijk geopend in aanwezigheid van belangrijke beslissers uit de duurzaamheidssector. De Solar Carport is door Solarfields in samenwerking met MOJO Concerts gerealiseerd op de parkeerterreinen van Lowlands en is met zijn oppervlakte van 35 hectare de grootste solar carport ter wereld.

EK indoor atletiek in 2025 naar Nederland

De Europese Kampioenschappen Indoor Atletiek komen in 2025 naar Apeldoorn. Dit nieuws werd vanmiddag bekend gemaakt op de councilmeeting van European Athletics in München.

Van Lanschot Kempen wordt partner van de Veerstichting

Op 13 april 2022 heeft Van Lanschot Kempen zich als partner verbonden aan de Veerstichting. Hiermee wil Van Lanschot Kempen bijdragen aan de verbinding tussen de huidige vormgevers van de maatschappij en de leiders van de toekomst.

SD Worx verlengt contract met 2 jaar

De Europese payroll- en HR-dienstenverlener SD Worx heeft het contract als hoofdsponsor van de beste vrouwenploeg op de UCI-ranking verlengd tot eind 2026. “We willen alles op alles zetten om die positie te behouden. Daarnaast willen we met de verlenging van onze sponsoring de verdere uitbouw van het vrouwenwielrennen in het algemeen mee faciliteren”, zegt CEO Kobe Verdonck.

Ziggo reageert positief op verklaring Ajax

In een verklaring heeft Ziggo laten weten positief te reageren op de verklaring van Ajax naar aanleiding van de conclusies uit het interne onderzoek naar omgangsvormen op de werkvloer.

Heracles Almelo en Heineken verlengen samenwerking

Heracles Almelo en Heineken hebben hun samenwerking verlengd tot medio 2027. Heineken blijft daarmee tot en met het seizoen 2026/2027 de bierleverancier in het stadion van Heracles Almelo.

Kia gaat samenwerken met The Ocean Cleanup

Kia start een zevenjarig partnership met The Ocean Cleanup, de Nederlandse non-profitorganisatie die plastic verwijdert uit oceanen en rivieren. Het nieuwe partnership is voor Kia een essentieel onderdeel van de transitie naar een wereldwijde ​​aanbieder van duurzame mobiliteitsoplossingen, met als doel om tegen 2045 CO2-neutraal te zijn.