Artikelen

CUPRA en Spinnin’ Records trekken samen op bij zoektocht naar nieuw DJ-talent

Deze week is de Spinnin’s Talent Pool gestart, de unieke competitie van Spinnin’ Records voor nieuw DJ-talent. De talentenjacht krijgt dit jaar een creatieve, onconventionele draai dankzij het partnership met CUPRA. Gezamenlijk lanceren de partijen een gloednieuwe, originele ‘Demo Drop’.

Daniel Heijne naar KNWU

Daniel Heijne treedt met ingang van 3 april in dienst van de KNWU als CCO. Tot september zal hij die baan combineren met zijn huidige functie als Manager Sponsoring & Activation bij HEMA.

Stedelijk Museum en ABN AMRO gaan samenwerken

Het Stedelijk Museum Amsterdam en ABN AMRO gaan een meerjarig partnerschap aan met als doel gelijke kansen en inclusie binnen de culturele sector te bevorderen. ABN AMRO volgt Rabobank op als partner uit de financiële sector.

Voetbalclubs maken kans op gratis warmtepomp tijdens Groene Clubweken

Van maandag 6 maart tot en met zondag 9 april organiseren Mitsubishi Electric en de KNVB de eerste editie van de Groene Clubweken. Deze actieperiode staat in het teken van verduurzaming voor sportaccommodaties van voetbalverenigingen. Bovendien maken voetbalclubs tijdens de Groene Clubweken kans om een premium warmtepomp voor het eigen complex te winnen. De campagne is ontwikkeld door Players United.

Athlon Nederland verlengt samenwerking met Hulphond Nederland

Athlon Nederland heeft de samenwerking met Hulphond met 2 jaar verlengd. Athlon is al 12 jaar partner van Hulphond Nederland. Samen willen zij zoveel mogelijk mensen mobiel houden en vrijheid bieden.

Chanel partner onderzoeksproject Vrouwen van het Rijksmuseum

Chanel wordt partner van het onderzoeksproject Vrouwen van het Rijksmuseum. Het onderzoeksproject, dat in 2022 is gelanceerd, heeft tot doel de zichtbaarheid van vrouwen blijvend te vergroten in de collectie en presentatie van het Rijksmuseum. Dankzij de samenwerking met Chanel kan het Rijksmuseum de komende drie jaar meer onderzoekers aanstellen om meer verhalen over vrouwen te ontsluiten. Ook maakt het naast onderzoek, presentaties, een jaarlijks symposium en aankopen van werken van vrouwelijke kunstenaars mede mogelijk.

Rutger Hamelynck zakelijk directeur NEMO

Rutger Hamelynck is deze week benoemd tot zakelijk directeur van NEMO. Géke Roelink is in februari begonnen als algemeen directeur.

Techonomy breidt uit in Web3 services

De digitaal specialist in sport Techonomy gaat het digitaal team uitbreiden met Willem van Boekhold in de rol van Business manager Web3. Hij zal zich concentreren op nieuwe productvormen in sport en esports zoals digital collectibles en metaverse toepassingen.

Dutch Open wordt weer KLM Open

Na twee jaar als Dutch Open door het leven te zijn gegaan heet het Nederlandse golftoernooi dit jaar weer KLM Open.

NOC*NSF en FILA verlengen samenwerking

NOC*NSF en FILA verlengen hun samenwerking tot en met de Winterspelen 2026. FILA is al sinds 2018 de officiële kledingpartner van TeamNL.

OK jaar langer hoofdsponsor NAC

Afgelopen week zijn NAC en Catom, het moederbedrijf van OK, tot overeenstemming gekomen met betrekking tot het verlengen van het hoofdsponsorschap voor de duur van één jaar. Met deze verlenging wordt OK voor het vijfde jaar op rij hoofdsponsor van NAC.

Cavallaro Napoli fashion partner Ziggo Dome

Cavallaro Napoli wordt de officiële fashion partner van de Ziggo Dome Business Club. Het contract werd deze week getekend voorafgaand aan het concert van de Italiaanse band Måneskin in de Ziggo Dome. Later dit concertseizoen zal het gehele hospitality team van de Ziggo Dome Business Club de kleding van het merk Cavallaro Napoli dragen.

Hyundai en Van Gogh Museum bevestigen opnieuw duurzaam partnership

Vanuit een gedeelde passie voor kunst, natuur en design bezegelen autofabrikant Hyundai en het Van Gogh Museum het achtste jaar van hun partnership met de inzet van twee elektrische auto’s gehuld in details van meesterwerken van Van Gogh. Door op een duurzame manier de kunst en het verhaal van Vincent van Gogh naar mensen toe te brengen, wil Hyundai bijdragen aan de toegankelijkheid van het museum dat dit jaar zijn vijftigjarig bestaan viert.

Telstar heeft vacature voor een full time hoofdsponsor

Telstar heeft een vacature geplaatst voor een full time hoofdsponsor van de voetbalclub. De positie komt vrij doordat het hoofdsponsorschap van Buko na drie jaar eindigt.

Verlenging sponsoring BouwGarant met JBN

Judo Bond Nederland en BouwGarant verlengen de maatschappelijke samenwerking met een jaar. De focus van de samenwerking ligt wederom op het zoveel mogelijk kinderen kennis laten maken met de budosport. Met de 'Gun je kind judo'-campagne willen beide partijen ouders laten zien hoeveel de judosport voor hun zoon of dochter kan betekenen.