Events
Magazine
Nieuws
Nieuwsbrief
Opinie
Partners
Abonnement
Info en contact
Menu
Sluit
Artikelen
Coca-Cola meeste waard
Een onderzoek van het Amerikaanse bureau Interbrand laat zien dat Coca-Cola nog steeds het merk is met de meeste waarde.
Onderzoek
11 augustus 2000
Olympische sponsors stijgen in bekendheid
Bijna driekwart van de Australiërs kunnen op zijn minst één Olympische sponsor noemen van de spelen in Sydney. Dat is tien procent meer dan een half jaar geleden.
Onderzoek
11 augustus 2000
'Sponsoring meest geschikte instrument binnen ondernemingscommunicatie'
Bijna tachtig procent van de Duitse communicatiemanagers vindt dat sponsoring beter werkt bij het aanspreken van specifieke doelgroepen dan reclame en verkoopacties.
Onderzoek
10 augustus 2000
FC Den Bosch lijkt gered
FC Den Bosch lijkt behouden voor betaald voetbal nu de gemeenteraad garant wil staan voor een bedrag van 3 miljoen gulden.
Sport
08 augustus 2000
Daling winst adidas door EURO 2000
De marketingkosten voor EURO 2000 hebben er toe bijgedragen dat de winst van adidas-Salomon het eerste halfjaar van 2000 sterk is gedaald.
Sport
08 augustus 2000
adidas partner van de Champions League
adidas wordt het komend seizoen officieel supplier en licentiehouder bij de UEFA Champions League.
Sport
08 augustus 2000
Gasunie sponsort culturele STER-blokken
Gasunie is sponsor geworden van STER+Cultuur, de culturele televisie-agenda in de reclameblokken van de publieke omroepen.
Media
Kunst & cultuur
19 april 2000
Adecco wordt sponsor KNVB
Adecco, de grootste uitzendorganisatie ter wereld, zal na de EURO 2000 sponsor worden van de KNVB en daarmee van het Nederlands voetbalelftal.
Sport
13 april 2000
Willem II en Interpolis verlengen samenwerking
Willem II en Interpolis zijn het eens geworden over verlenging van de bestaande sponsorovereenkomst. De Tilburgse verzekeraar steunt de plaatselijke voetbalclub voor nog eens twee seizoenen, dus in elk geval tot medio 2002.
Sport
28 februari 2000
Ajax en Adidas gaan strategisch samenwerken
Ajax en Adidas gaan samen het nieuwe millennium in. Vanaf juli 2000 gaat de vijfjarige samenwerking tussen Ajax en Adidas van start, waarbij beide partijen een nationaal en internationaal marketingprogramma voor ogen hebben. Vandaag zal de samenwerking tussen adidas en Ajax officieel worden bekrachtigd.
Sport
05 november 1999
Kunstprijzen voor KPN en Rijksmuseum
De Kunstsponsorprijzen 1998 zijn toegekend aan het Rijksmuseum in Amsterdam en het telecombedrijf KPN.
Kunst & cultuur
12 november 1998
Vorige
1
...
339
340
341
342
343