Artikelen

Jack & Jones géén sponsor ploeg Rijs

Jack & Jones trekt zich terug als co-sponsor van de MemoryCard-ploeg na de aanstelling van Bjarne Rijs als manager.

Pink Elephant blijft hoofdsponsor Roeibond

De Koninklijke Nederlandsche Roeibond (KNRB) en Pink Elephant hebben een nieuwe sponsorovereenkomst.

KPN richt basisschool in

KPN zal basisschool De Rietakker in De Bilt volledig inrichten met de ICT van de 21e eeuw.

Ernst & Young staat sporters bij

Ernst & Young opent in Australië een fiscale helpdesk voor Olympische sporters die deelnemen aan Sydney 2000.

Stad Rotterdam verlengt onder voorwaarden

Stad Rotterdam Verzekeringen stopt als shirtsponsor van Feyenoord als de tv-beelden van de club achter de decoder verdwijnen.

Axa en VvZ sponsoren wielerploeg

VvZ, een verkoop- en verhuurbedrijf van bouwmachines, wordt co-sponsor van de Axa wielerploeg. Beide bedrijven zullen de komende vijf jaar de wielerploeg sponsoren.

Hubo sponsort Ronde van Nederland

Na lang zoeken heeft de Ronde van Nederland (22 - 26 augustus) een nieuwe hoofdsponsor gevonden in de doe-het-zelf-keten Hubo.

Euro 2000 sponsors slecht herinnerd

Een onderzoek van het Performance Research Europe (PRE) laat zien dat een maand na het toernooi maar de helft van de ondervraagden zich nog één van de twaalf officiële EURO 2000 sponsors kan herinneren.

UPC ondersteunt Stichting MIXT

MIXT, Stichting voor interculturele projecten, heeft een eenjarige sponsoringovereenkomst gesloten met UPC Nederland.

Opel neemt stelling tegen vreemdelingenhaat

Via opvallende advertenties hebben Bayern München en hoofdsponsor Opel afgelopen zondag en maandag stelling genomen tegen de vreemdelingenhaat in Duitsland.

Sport1 hoofdsponsor Haagsche Rugby Dagen

Sport1 is hoofdsponsor van de Haagsche Rugby Dagen, die van vrijdag 25 augustus tot en met zondag 27 augustus worden gehouden.

ING combineert partnerships bij SAIL2000

SAIL Amsterdam 2000 wordt op 24 augustus officieel geopend met een concert van het Koninklijk Concertgebouworkest.

Coca-Cola meeste waard

Een onderzoek van het Amerikaanse bureau Interbrand laat zien dat Coca-Cola nog steeds het merk is met de meeste waarde.

Olympische sponsors stijgen in bekendheid

Bijna driekwart van de Australiërs kunnen op zijn minst één Olympische sponsor noemen van de spelen in Sydney. Dat is tien procent meer dan een half jaar geleden.

'Sponsoring meest geschikte instrument binnen ondernemingscommunicatie'

Bijna tachtig procent van de Duitse communicatiemanagers vindt dat sponsoring beter werkt bij het aanspreken van specifieke doelgroepen dan reclame en verkoopacties.