Artikelen

Opel terug bij Feyenoord

Opel keert per 1 januari 2010 terug als het automerk van Feyenoord.

Achmea sponsort Niet Normaal

Achmea is hoofdsponsor van de 'Niet Normaal'-tentoonstelling in De Beurs van Berlage in Amsterdam. De tentoonstelling, annex manifestatie vindt plaats van december 2009 tot en met maart 2010.

Boerboom General Manager Benelux adidas

Paul Boerboom is per direct benoemd tot General Manager Benelux van de adidas Group.

Rabobank Sponsor van het Jaar

Rabobank Nederland en Univé Verzekeringen zijn de grootste winnaars van de SponsorRing 2009.

KNSB en Nike uitelkaar

Nike en de KNSB zijn overeengekomen hun samenwerking, die in 2002 begon, met ingang van heden te beëindigen.

Control nieuwe sponsor team Jac Orie

Control Interim Financials is de nieuwe sponsor van de schaatsploeg van trainer Jac Orie. Partner voor een periode van zes maanden is loyalty-programma Mats. Dit is vandaag bekendgemaakt tijdens een persconferentie in Wolvega.

De Lotto blijft Yuri van Gelder steunen

Na overleg met Yuri van Gelder heeft De Lotto besloten de turner te blijven steunen.

Van Lanschot titelsponsor Van Lanschot Senior Open

Van Lanschot wordt volgend jaar titelsponsor van de Nederlandse editie van de European Senior Tour.

Menzis geen nieuwe schaatssponsor

Menzis wordt niet de nieuwe sponsor van het schaatsteam van Jac Orie laat de verzekeraar weten.

Ziggo hoofdsponsor Leids Film Festival

Ziggo zal tijdens de vierde editie van het Leids Film Festival optreden als hoofdsponsor.

KPN wordt hoofdsponsor KNSB

KPN Telecom wordt na de Winterspelen van 2010 voor tenminste vier jaar hoofdsponsor van de KNSB. KPN is daarmee de opvolger van AEGON dat zich na een hoofdsponsorschap van ruim 25 jaar terugtrekt uit het schaatsen.

TopChefs koken voor Jumbo

RTL Nederland en Jumbo Supermarkten zijn dit televisieseizoen opnieuw een samenwerking aangegaan rondom de TopChef-serie van RTL 4.

ING neemt hoofdsponsoring KNVB over

ING neemt met ingang van 1 januari 2010 het hoofdsponsorschap van de KNVB over van haar dochteronderneming Nationale-Nederlanden.

T-Mobile en War Child verlengen hun samenwerking met drie jaar.

De komende 3 jaar zal T-Mobile War Child opnieuw als communicatiepartner ondersteunen met een jaarlijkse financiële bijdrage, menskracht en faciliteiten op communicatiegebied, waaronder mobiele telecom en de inzet van het call center.

Toto wordt sponsor KNVB-Beker

Toto is de komende drie seizoenen sponsor van het KNVB-bekertoernooi.