Artikelen

Jumbo organiseert Familie Racedagen met Max Verstappen

Jumbo Supermarkten biedt klanten de mogelijkheid om gratis entreetickets te bemachtigen voor de ‘Familie Racedagen, driven by Max Verstappen’. Het race-event vindt plaats in het weekend van 4 en 5 juni op Circuit Park Zandvoort.

Nieuwe Skoda’s voor Team LottoNL-Jumbo

Met ingang van de Amstel Gold Race hebben ploegleiders en mecaniciens van Team LottoNL-Jumbo beschikking over achttien nieuwe Octavia- en Superb Combi-modellen van Skoda. Daarnaast gaan ook de schaatsers van TeamLottoNL-Jumbo in Octavia’s Combi op weg naar nieuwe overwinningen en records.

Ajax kiest voor Suitsupply

Ajax heeft een vierjarig sponsorcontract getekend met kledingmerk Suitsupply. Daarmee neemt de club na 25 jaar afscheid van Oger.

Evi Van Lanschot officieel coachpartner Nereus

Op woensdagochtend 13 april is het coachpartnerschap tussen Evi Van Lanschot en Nereus bezegeld.

Sky Radio en KNLTB verlengen samenwerking met 3 jaar

Sky Radio blijft tot 2019 mediapartner van de KNLTB. In het Nationale Tenniscentrum in Almere tekenden Algemeen Directeur KNLTB Erik Poel en Algemeen Directeur Sky Radio Group Tijmen Bos vandaag opnieuw een 3-jarig contract, in aanwezigheid van oud toptennisser Paul Haarhuis.

Lotto weer partner toer- en wedstrijdversie Amstel Gold Race 2016

In het weekend van 16 en 17 april kleurt De Valkenburgse Cauberg weer op allerlei manieren geel. Lotto is net als vorig jaar officieel partner van zowel de toerversie als de toerwedstrijd van Amstel Gold Race.

WK's wielersport tot 2024 bij NOS

Een overeenkomst tussen de UCI en EBU zorgt ervoor dat de rechten voor de wereldkampioenschappen wielrennen, baanwielrennen, veldrijden, mountainbike en BMX’en tot en met 2024 bij de NOS liggen. Ook de Wereldbekers veldrijden en baanwielrennen vallen onder de deal.

Rijksmuseum en ING verlengen partnership

Rijksmuseum en ING maken vandaag bekend dat zij hun partnership met 5 jaar verlengen. Al sinds 2005 is er een intensieve samenwerking met als voornaamste doelen het aanspreken van een breed publiek en het versterken van de relatie met de Nederlandse bezoeker.

TennisDirect wordt official supplier KNLTB

Tennisshop TennisDirect en de KNLTB starten per vandaag een intensieve samenwerking. Vanaf heden is de grootste online tennisshop in de Benelux official supplier van de tennisbond.

Rijksmuseum verlengt partnership met Heineken

Rijksmuseum en Heineken hebben bekend gemaakt dat zij hun partnership met drie jaar verlengen. Als onderdeel van de samenwerking willen het Rijksmuseum en Heineken op een actuele manier aandacht geven aan de historie van beide merken.

Ook in 2016 ‘De 6 van Lotto'

Ook in 2016 steunt Lotto weer 6 toertochten met ‘De 6 van Lotto''. Het is het tweede seizoen dat Lotto, naamgevend en hoofdsponsor van wieler- en schaatsploeg LottoNL-Jumbo, de breedtesport op deze manier steunt.

Fusie Staatsloterij en De Lotto rond

De aangekondigde fusie tussen de Nederlandse Staatsloterijen De Lotto is een feit. Door de fusie moet een krachtige, toekomstbestendige en sterk maatschappelijk georiënteerde kansspelorganisatie ontstaan die adequaat kan blijven inspelen op nieuwe ontwikkelingen in de snel veranderende kansspelmarkt.

smart derde partner Urban Sports Week Amsterdam

De Urban Sports Week Amsterdam heeft voor de eerste editie (28 april – 2 mei) een derde launching partner gepresenteerd. smart Nederland verbindt zich naast T-Mobile en Sony als sponsor aan het evenement.

Jumbo biedt 1,2 miljoen Koningsontbijtjes aan

Jumbo Supermarkten biedt op vrijdag 22 april voor de vierde keer het Koningsontbijt aan. Het familiebedrijf wil daarmee kinderen stimuleren om elke dag te ontbijten.

Boels Rental en Dolmans verlengen sponsoring wielerteam

Boels Rental en Dolmans Landscaping Group, de hoofdsponsors van het UCI Boels-Dolmans Cycling Team, hebben hun sponsorovereenkomst voor de internationale dameswielerploeg opengebroken en met twee jaar verlengd.