Artikelen

Topsporters aan de slag bij SportVibes

Sportmarketingbureau SportVibes heeft drie nieuwe teamgenoten, waaronder twee topsporters. Zo zullen de dit jaar gestopte prof-tennisser Jesse Huta Galung en korfballer Sven Jonker het team van SportVibes versterken.

Mercedes-Benz ook in 2017 titelsponsor FashionWeek

Mercedes-Benz is ook in 2017 titelsponsor van de FashionWeek Amsterdam. Telegraaf Media Groep (TMG) en Mercedes-Benz hebben dat bekendgemaakt tijdens de presentatie van het programma van de komende editie van het grootste mode-event van de Benelux.

ING ook presenting partner 3e editie Flying Dutch

Op 3 juni 2017 komt dansend Nederland weer samen tijdens de derde editie van The Flying Dutch. De headliners dit jaar zijn Afrojack, Hardwell en Nicky Romero. Ook dit jaar is ING presenting partner.

Amstel en Tribe verlengen samenwerking

Amstel Bier en Tribe Company hebben de samenwerking rond De Vrienden van Amstel LIVE! met vijf jaar verlengd. Beide partijen werken sinds 2010 samen voor het evenement.

Univé hoofdsponsor Maastrichts Mooiste

Maastrichts Mooiste heeft met Univé Verzekeringen de komende jaren een nieuwe naam- en hoofdsponsor. De evenementennaam wordt dan ook omgedoopt tot Univé Maastrichts Mooiste.

Ziggo en PSV breiden samenwerking uit

De samenwerking tussen PSV en official partner Ziggo wordt verder uitgebreid. Vanaf zaterdag is PSV TV beschikbaar bij Ziggo On Demand. Dat betekent dat alle Ziggo-abonnees gratis naar unieke PSV TV content kunnen kijken wanneer ze maar willen.

Golazo neemt VAAV Communication over

De Golazo Group neemt het sponsoradviesbureau VAAV Communication over. VAAV Communication zal onder zijn eigen naam en met dezelfde staf doorgaan.

INTERSPORT lanceert eerste merkcampagne

INTERSPORT lanceert voor het eerst in Nederland een eigen merkcampagne: ‘Sport to the people’.

Opel opnieuw official partner filmfestival Rotterdam

Met een vloot van in totaal twintig Opel-modellen geeft Opel voor het vijfde opeenvolgende jaar zijn visitekaartje af bij International Film Festival Rotterdam (IFFR). Als Official Partner draagt Opel zorg voor diverse transportbehoeften, zowel in personen- als goederenvervoer.

Hellebrekers sponsort synchroonzwemmen KNZB

Hellebrekers Technieken is per 1 januari 2017 official sponsor van het synchroonzwemprogramma van de KNZB. Hiermee ondersteunt het bedrijf de verdere professionalisering van de Nederlandse synchroonzwemploeg.

Alibaba sluit TOP partnership met IOC

Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) en Alibaba Group hebben een wereldwijd partnership afgesloten tot en met 2028.

Eredivisie lanceert officiële eSports-competitie

De Eredivisie lanceert een volledig nieuwe competitie voor de Eredivisieclubs, naast de Nederlandse voetbalcompetitie: de E-Divisie. Binnen de E-Divisie gaan eSporters van de 18 Eredivisieclubs virtueel strijden om het kampioenschap in FIFA 17 Ultimate Team.

House of Sports en Southfields richten Eyecons op

House of Sports en Southfields richten een nieuw bedrijf op: Eyecons: een media-, marketing- en fandata-exploitatieplatform ten dienste van de Nederlandse sport.

TEAMKPN Sportfonds ondersteunt ijshockeyploeg

Het Sportfonds van KPN steunt komend jaar het nationale ijshockeyteam.

GX Software sponsor van Business of Sports Academy

Deze maand organiseert Business of Sports Academy (BOSA) weer de opleiding "Digitale strategieën en nieuwe verdienmodellen voor sportorganisaties”. GX Software sponsort deze opleiding, die focust op de uitdaging voor moderne sportorganisaties om een succesvolle digitale strategie te ontwikkelen.