Artikelen

Nominatie voor ‘Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport'

Het boek ''Sportmarketing: waardecreatie binnen de sport'' van Robert Kok en Hugo Gruijters en uitgegeven door Arko Sports Media, is door het Platform Innovatie in Marketing (PIM) genomineerd voor de Nederlandse prijs voor marketingliteratuur.

Vibes of the Week #46

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

Geer Oskam nieuw Hoofd Development Van Gogh Museum

Geer Oskam is per 1 november 2017 het nieuwe hoofd van de afdeling Development van het Van Gogh Museum. Oskam (33) werkte de afgelopen 3,5 jaar al als Senior Relatiemanager Fondsen & Stichtingen op deze afdeling, waar hij een aanzienlijk netwerk opbouwde en groot fondsenwervend resultaat in binnen- en buitenland realiseerde.

KPN opnieuw hoofdsponsor Coolste Baan van Nederland

KPN is opnieuw de hoofdsponsor van de Coolste Baan van Nederland die volgend jaar plaatsvindt. De officiële kaartverkoop is vandaag van start gegaan.

NOC*NSF en Campina verlengen partnership met vier jaar

NOC*NSF versterkt haar lopende partnership met Campina en verlengt dit tot en met 2020. Het oer-Hollandse zuivelmerk zal ook de komende Olympische spelen in PyeongChang, Zuid Korea en in 2020 in Tokio kwark leveren aan de Nederlandse atleten.

Hermitage krijgt drie special edition Heineken flesjes

Hoofdsponsor Heineken heeft drie special edition bierflesjes ontworpen voor de Hermitage Amsterdam. Op de flesjes staan historische afbeeldingen van het gebouw van de Hermitage Amsterdam.

Reineke Boot weg bij Volvo Ocean Race

Reineke Boot heeft besloten om te vertrekken bij de Volvo Ocean Race en op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Boot was sinds 2013 werkzaam bij de race, de laatste tijd als Hoofd Business Development en Sustainability Partnerships.

Martin Glas: sponsor van Brabantse topsport

Glasbedrijf Martin Glas is al jaren een belangrijke sponsor van Brabantse topsport. Alle teams die door Martin Glas gesponsord worden waren uitgenodigd om een teamfoto te komen maken in de Martin Glas Corner in het Philips Stadion.

Vibes of the Week #45

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

Formule 1 op Circuit Zandvoort haalbaar

Volgens een onderzoek, uitgevoerd door economisch onderzoeks- en adviesbureau Decisio, in opdracht van Circuit Zandvoort en de gemeente Zandvoort, is een terugkomst van de Formule 1 naar Zandvoort een reële mogelijkheid.

Kick-off voor BrabantSport

Op 9 november was de officiële kick-off van BrabantSport. Dit was tevens het moment voor de provincie Noord-Brabant om de uitvoering van een groot deel van het sportbeleid over te dragen aan BrabantSport. BrabantSport is een samenwerkingsverband tussen de provincie Noord-Brabant, Team Brabant Sport, CTO Zuid en Sports&Technology.

KPN partner van TeamNL

De samenwerking hing al enige tijd in de lucht, maar is vanochtend definitief geworden. KPN wordt een van de partners van TeamNL. KPN gaat TeamNL in de volle breedte ondersteunen.

De belangrijke lessen van het AkzoNobel-debacle

Nu de boten in de Volvo Ocean Race zijn vertrokken en het stof (voorlopig?) is neergedaald, kijken we met Sponsorreport terug op wat er gebeurd is rondom Team AkzoNobel en schipper Simeon Tienpont. Marcel Beerthuizen geeft de drie sponsorlessen die we kunnen trekken.

Matsuru officiële partner van The Hague Grand Prix

Matsuru heeft zich als partner verbonden aan The Hague Grand Prix. Zij zullen de organisatie en de vrijwilligers van het evenement van speciale crewkleding voorzien. Daarnaast zal Matsuru alle reserve judopakken voor het evenement verzorgen.

VDL blijft hoofdsponsor FC Eindhoven

VDL Groep heeft haar overeenkomst met FC Eindhoven met drie jaar verlengd. Hierdoor blijft deze internationale industriële onderneming zeker tot medio 2021 hoofdsponsor van de Blauw-Witten.