Artikelen

Le Champion haalt bijna 1 miljoen op voor goede doelen

De evenementen van Le Champion hebben in 2017 bijna 1 miljoen euro opgeleverd voor diverse goede doelen.

Boehringer Ingelheim Animal Health nieuwe sponsor KNHS

De Koninklijke Hippische Sportfederatie (KNHS) heeft een nieuwe sponsor gevonden in Boehringer Ingelheim Animal Health (BIAH).

UEFA Champions League en Gazprom verlengen

UEFA heeft laten weten dat het contract met het Russische energiebedrijf Gazprom voor de UEFA Champions League verlengd wordt tot en met 2021.

CROWD ontwikkelt EHL-campagne

Van vrijdag 30 maart tot maandag 2 april strijden de 16 beste hockeyclubs van Europa in Rotterdam voor een plaats in de halve finale van de Euro Hockey League (EHL). Alle wedstrijden van de EHL KO16 zullen worden gespeeld in het stadion van HC Rotterdam. Marketing-adviesbureau CROWD is verantwoordelijk voor een campagne die zich richt op bekendheid van het evenement en ticketverkoop.

Korean Vibes

De Vibes of the Week

Nationale-Nederlanden sponsort Vet Fit (SBS)

Nationale-Nederlanden is sponsor van het nieuwe SBS6-programma 'Vet Fit', dat vanaf dinsdag 6 maart 2018 wekelijks te zien is.

Brunel HR partner Volvo Ocean Race

Internationaal detacheringsbedrijf Brunel wordt Official Human Resources Partner van de Volvo Ocean Race 2017-18.

Olympische sporters bedanken spelers Nederlandse Loterij

Nederlandse Loterij grijpt zijn partnership met TeamNL deze Olympische periode aan om de belangrijke rol van Nederlandse Loterij in de Nederlandse sport; te benadrukken én het corporate merk meer bekendheid te geven.

Rabobank Amsterdam langer hoofdsponsor Stedelijk

Rabobank Amsterdam heeft het contract als hoofdsponsor van het Stedelijk Museum in Amsterdam verlengd met drie jaar tot en met 2020, het jaar dat het museum 125 jaar bestaat. Rabobank Amsterdam is sinds 2011 hoofdsponsor van het museum.

Interview Arno de Jong

Nederlandse Loterij grijpt zijn partnership met TeamNL deze Olympische periode aan om de belangrijke rol van Nederlandse Loterij in de Nederlandse sport; te benadrukken én het corporate merk meer bekendheid te geven. Arno de Jong, directeur Brands & Portfolio bij Nederlandse Loterij, gaat in op de achtergronden van de campagne.

Mastercard verlengt UEFA Champions League partnership

UEFA en Mastercard verlengen het partnership met betrekking tot de UEFA Champions League tot en met het seizoen 2020-21.

Sneekweek tekent overeenkomst met Code Zero

De KWS, Koninklijke Watersportvereniging Sneek en organisator van de Sneekweek, en Code-Zero hebben maandag 12 februari op Boot Holland in Leeuwarden een sponsorovereenkomst getekend.

Strategische samenwerking NOC*NSF met de Persgroep

NOC*NSF en de Persgroep Nederland hebben in het Holland Heineken House te PyeongChang hun meerjarige samenwerking bekend gemaakt. Doelstelling van de samenwerking is om gemeenschappelijk unieke content (geschreven, beeld, video en radio) te maken en te verspreiden.

Hans Anders contentpartner ‘Mannen van Mars

Initiative Tomorrow ontwikkelde voor Hans Anders een contentsamenwerking met de film Mannen van Mars van Johan Nijenhuis, waarin ze veertigers uitnodigen om hun dilemma’s te omarmen.

RuhrGold Pils nieuwe partner Rotterdam Unlimited

Guus Dutrieux van Ducos Productions en Chris van Dijk van RuhrGold BV hebben een samenwerkingsovereenkomst getekend tussen Rotterdam Unlimited / Zomercarnaval Rotterdam en RuhrGold.