Artikelen

Vibes of the Week #33

De nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Deloitte komende drie jaar sponsor van het NK Schaken

Het Nederlands Kampioenschap Schaken, dat deze zomer weer in Amsterdam werd afgewerkt door ’s lands beste grootmeesters, heeft Deloitte voor nog eens drie jaar aan zich weten te binden als sponsor.

Expedia nieuwe partner UEFA Champions League

De Expedia Group is een nieuwe partner van de UEFA Champions League. Het contract met de online-reisorganisatie is voor drie seizoenen gesloten tot en met 2020/21. Expedia betaalt naar schatting 60 miljoen euro per jaar.

Longread: Rabobank wil ervaringen bieden die passen bij de Lowlands-bezoeker

Met de Brasserie 2050, de grootste silent disco op donderdag, een uitgebreidere en nieuwe locatie voor de What’s Happening-stage met Kunstbende en een bijdrage aan het wetenschapsprogramma is Rabobank dit jaar op meerdere fronten op Lowlands aanwezig. Sponsorstrateeg bij Rabobank Tom van Kuyk en hoofd partnerships bij Mojo Marcel Surendonk vertellen over de samenwerking. Uitgangspunt is wat men een kritische festivalbezoeker voor ervaringen kan bieden die passen bij Rabobank en Lowlands.

Hockeyseizoen opent opnieuw met ABN AMRO Cup

Voor de elfde keer is de ABN AMRO Cup het prestatietoernooi waarmee de teams zich voorbereiden op het nieuwe hockeyseizoen.

Peugeot Blauwendaal partner van het ITF Rotterdam Open

Van maandag 20 tot en met zondag 26 augustus 2018 staat op Tennispark Victoria de tiende editie van de Rotterdam Open op de kalender. Dit jaar is Peugeot Blauwendaal een partnerschap aangegaan met het toernooi.

Olivier Smit: “De verbinding met de fans en de regio is de kern"

Een jaar geleden werd Olivier Smit commercieel directeur bij voetbalclub Vitesse. Afgelopen maanden ontwikkelde hij een nieuwe commerciële strategie voor de club gebaseerd op drie pijlers: binding met de fans en de regio, de ontwikkeling van een mediaplatform en een digitale transformatie. En met succes!

De 16 kledingsponsors van de Eredivisie

De bal rolt weer in de Eredivisie. Afgelopen vrijdagavond werd het nieuwe seizoen in gang gebracht door PEC Zwolle en sc Heerenveen. En de jaargang 2018/2019 kent (hoogstwaarschijnlijk) in ieder geval één primeur: nog nooit waren er zoveel verschillende kledingsponsors.

BinckBank zet in op wielrennen als platform voor groei

In 2017 werd de eerste editie van de BinckBank Tour gereden, de enige meerdaagse UCI WorldTour wielerwedstrijd in Nederland en België. BinckBank besloot begin 2017 om naamgever en hoofdsponsor te worden van de grootste wielerronde van de Benelux, die daarvoor bekend was onder de naam Eneco Tour. Na een succesvolle eerste editie, activeert BinckBank dit jaar nog nadrukkelijker haar betrokkenheid bij het evenement, dat start op 13 augustus en wordt georganiseerd door het evenementen- en sportmarketingbureau Golazo Sports.

PHC verlengt sponsoring PSV

PHC tailored telecom tekent wederom een nieuw sponsorcontract voor drie jaar met PSV.

Roda JC en Lagardère slaan andere weg in

Roda JC en Lagardère Sports hebben besloten om de samenwerking een andere invulling te geven.

Cees Pronk Directeur Evenementen Le Champion

Per 1 augustus 2018 heeft het bestuur van Le Champion Cees Pronk aangesteld als Directeur Evenementen Le Champion.

Swinkels nieuwe biersponsor Excelsior

Swinkels Family Brewers is de nieuwe bierpartner van SBV Excelsior. Swinkels, eigendom van Bavaria, en Excelsior Rotterdam hebben een contract afgesloten voor drie seizoenen. Swinkels is de opvolger van Jupiler.

Vibes of the Week #32

Lees de nieuwe Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

PSV en Jumbo zetten in op gezonde voeding

PSV en Jumbo Supermarkten gaan een driejarige samenwerking met elkaar aan die in het teken staat van lekkere én gezonde voeding voor alle spelers en speelsters van de club.