Artikelen

Tom van Kuyk: “Dit is de coöperatie in zijn essentie”

Rabobank en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) hebben hun samenwerking met 10 jaar verlengd. Onderdeel van de samenwerking is de start van de Hockey Foundation, een maatschappelijk initiatief waarmee beide partijen hockey inclusiever en nóg toegankelijker willen maken. Doel is om de komende tien jaar 30 nieuwe hockeyclubs op te richten, zodat nog eens 10.000 kinderen in verenigingsverband kunnen sporten. Sponsorreport praat met Tom van Kuyk (Hoofd Sponsoring Rabobank) en Haro Valkenburg (Manager Commercie KNHB) over de ambities.

Tour creëert nieuwe kansen voor lokale sponsors

Amaury Sport Organisation (ASO) creëert voor de Tour de France nieuwe mogelijkheden voor lokale sponsors. Het belangrijkste wielerevent ter wereld wil daarmee per land commercieel attractiever en interessanter worden voor bedrijven, ook in Nederland. Commercieel Directeur van ASO Laurent Lachaux gaat in op de achtergronden van deze lokale sponsorpropositie.

ASICS kiest voor HPB

ASICS heeft na een intensief pitchtraject HPB (Het PR Bureau) gekozen als partner voor PR en storytelling in de Benelux.

ARAG verlengt partnerovereenkomst met KNVB

Juridisch dienstverlener ARAG verlengt de partnerovereenkomst met KNVB scheidsrechters met nog twee jaar. Dat hebben ARAG en de KNVB bekend gemaakt tijdens de live-uitzending van de Dag van de Scheidsrechter. ARAG blijft tot ten minste 2024 partner van de scheidsrechterstak.

Albert Heijn en NOC*NSF starten landelijke actie voor een gezonde levensstijl

Om Nederlanders te helpen bewust om te gaan met zowel voeding als voldoende beweging starten Albert Heijn en NOC*NSF vandaag de sportactie ‘Proef de sport’. Hiermee willen zij meer mensen (weer) aan het sporten en bewegen krijgen en gezonde voeding op een aansprekende manier centraal stellen.

VriendenLoterij ook komende jaren partner Eredivisie

De VriendenLoterij is ook de komende jaren als Maatschappelijk Partner Eredivisie verbonden aan de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie. De samenwerking is verlengd tot en met seizoen 2022 - 2023.

Nationale-Nederlanden partner tentoonstelling Mode in Kleur in Kunstmuseum Den Haag

Als tentoonstellingspartner van het Kunstmuseum Den Haag helpt Nationale-Nederlanden om kunst en cultuur toegankelijker te maken voor een breed publiek. Van 26 september 2020 t/m 28 februari 2021 is de kleurrijke tentoonstelling Mode in Kleur in het museum te bezoeken.

Vitesse start seizoen in uniek bedank-shirt

Vitesse treedt zondag tijdens de eerste competitiewedstrijd niet aan in het geel-swert of het blauwe uitshirt. In de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk spelen de mannen van hoofdtrainer Thomas Letsch in een uniek en exclusief ‘bedank-shirt’ voor iedereen die zich in Arnhem en omgeving heeft ingezet tegen het coronavirus.

Rotterdams Philharmonisch Orkest en Feyenoord openen samen cultureel- en voetbalseizoen

Het Rotterdams Philharmonisch Orkest en Feyenoord slaan de handen ineen en brengen de voetbal- en klassieke muziekwereld samen in een bijzondere videoproductie

‘Regio Zwolle’ krijgt rugpositie bij PEC Zwolle

Komend seizoen staat 'Regio Zwolle' middels verschillende uitingen op de bovenkant van het shirt van PEC Zwolle. De eerste wedstrijden prijkt 'Zwolse theaters' 'supports Regio Zwolle' op de rug. Voetbalshop.nl wordt businesspartner.

Ziggo Dome en Verbunt Verlinden sluiten partnerovereenkomst

Per 1 september 2020 jl. zullen de wijnen van Wijnimporteur Verbunt Verlinden binnen de Ziggo Dome worden geschonken. Op Landgoed De Salentein tekenden Danny Damman, Commercieel Directeur Ziggo Dome, en Peter van Houtert, Managing Director Verbunt Verlinden, afgelopen week een samenwerking waardoor bekende wijnmerken als Salentein, Champagne Ayala en Callia binnenkort in Ziggo Dome verkrijgbaar zijn.

Rabobank en KNHB verlengen met 10 jaar en lanceren foundation

Rabobank en de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) hebben vandaag de start van de Hockey Foundation bekendgemaakt. Een maatschappelijk initiatief waarmee beide partijen hockey nog toegankelijker willen maken, voor iedereen. KNHB en Rabobank hebben ook aangekondigd hun partnership met nog eens tien jaar te verlengen tot en met 2030.

Veronica en Grolsch lanceren crossmediaal filmplatform Movies Explained

Veronica en Grolsch slaan hun handen ineen en lanceren het crossmediale filmplatform Movies Explained.

Robin van der Kaa (Lynk & Co): "Wij zijn ook wat tegendraads en rebels"

Mobiliteitsmerk Lynk & Co wordt mede-hoofdsponsor van de KNSB. Het bedrijf omarmt de discipline shorttrack, inclusief het nationale team van bondscoach Jeroen Otter. Robin van der Kaa (Lynk & Co) en Jeroen Kraaij (KNSB) vertellen hoe de samenwerking, die loopt tot juli 2022, tot stand kwam.

Campina sponsor schaatsploeg Team Jumbo-Visma

Campina is vanaf dit seizoen sponsor van de schaatsploeg van Team Jumbo-Visma.