Vanaf de nieuwe editie in 2024 zal Arrow optreden als de nieuwe hoofdsponsor van de Venloop. Arrow heeft een contract voor vier jaar getekend.
Arrow is een wereldwijde leverancier van technologische producten, diensten en oplossingen. Het bedrijf is al een aantal jaren betrokken bij het evenement en sinds afgelopen editie zijn er in de samenwerking al grote stappen gezet om uit te breiden. Arrow zal vanaf de editie in 2024 tot in ieder geval 2027, zal optreden als nieuwe hoofdsponsor van het evenement.
Wim Lensen, directeur Stichting Venloop deelt het nieuws met trots. “Het is een ontzettend mooie kans om met zo’n betrokken relatie het evenement weer naar het volgende level te kunnen brengen. We zitten vol nieuwe ideeën en gaan er samen iets moois van maken!”.
“Namens Arrow ben ik verheugd om aan te kondigen dat we als hoofdsponsor gaan optreden bij de Venloop. Deze samenwerking is van groot belang voor Arrow omdat het ons de mogelijkheid biedt om onze betrokkenheid bij de gemeenschap te tonen en onze passie voor technologie te delen met een breder publiek. We geloven dat sport en technologie hand in hand gaan en samen kunnen leiden tot buitengewone prestaties. Door de Venloop te ondersteunen, kunnen we niet alleen een positieve impact hebben op de lokale gemeenschap, maar ook onze bedrijfscultuur versterken en onze werknemers aanmoedigen om een gezonde en actieve levensstijl te omarmen. We kijken ernaar uit om samen met de Venloop een onvergetelijke ervaring te creëren en te laten zien hoe technologie ons in staat stelt om grenzen te verleggen en succes te behalen. Samen bouwen we aan een sterke toekomst!”, aldus Joost Eerens, HR-manager bij Arrow.
Arrow volgt Weir op als hoofdsponsor. Weir was al vanaf de eerste editie verbonden aan de Venloop. Na 11 jaar als hoofdsponsor van de Venloop besloot het bedrijf om een nieuwe manier van samenwerken op te zoeken en het hoofdsponsor avontuur achter zich te laten.