Bezoekers van de Zwarte Cross en het meest relaxte festival van Nederland Mañana Mañana blijven de komende jaren Vrumona frisdranken nuttigen. De Feestfabriek heeft de samenwerkingsovereenkomst opnieuw voor vijf jaar verlengd.
Vrumona blijft daarmee de exclusieve fris en water leverancier van de Zwarte Cross en Mañana Mañana. Vanaf aankomende editie in 2019 komen er ook een aantal nieuwe aspecten aan bod.
Bij de aankomende editie van de Zwarte Cross zal het merk Pepsi Max nog meer aandacht krijgen dan voorgaande jaren. Pepsi Max is sponsor van de “Dansvloer” en deze area is al volledig gebrand met Pepsi Max uitingen. Echter komt er dit jaar een mooie show bij! Met 3D Video-mapping projecteert Pepsi op de achterkant van het podium (de feestfabriek) een mooie show. Deze show neemt je mee in de Soda Factory, waarin alles draait, beweegt en van alles gebeurt. Op deze manier kan de festivalbezoeker op een ludieke manier zien hoe Pepsi Max wordt geproduceerd. Denk bijvoorbeeld aan de film Sjakie en de chocoladefabriek, waarin binnen de fabriek ook van alles gebeurt.
Dit jaar gaat Vrumona de bekers niet bedrukken, maar gaat over op transparante gerecyclede PET-beker zonder logo. Zonder de inkt kunnen deze verwerkt worden naar een nieuwe beker. In mooie Engelse termen ook wel ‘food approved recycling’ genoemd. De bekers en onze PET-flessen worden hiervoor apart ingezameld in speciale bakken.
Samen met Rivella gaat Vrumona dit jaar ook een grote BOB campagne opstarten. Elke bezoeker kan Rivella proeven tijdens de dagen en elke bezoeker die vooraf een BOB stempel haalt bij de BOB/Rivella stand en nuchter weer het terrein verlaat krijgt een blikje Rivella mee voor onderweg. Hiermee wil Vrumona de bezoekers kennis laten maken met Rivella.