TUI, marktleider in de Nederlandse reisbranche, en 538 gaan een meerjarige samenwerking aan. Onder het motto ‘the ultimate smile’ is het gezamenlijke doel om de ultieme vakantie te creëren.
Luisteraars van Radio 538 maken niet alleen kans op een compleet verzorgde zomer-, winter- of droomreis, maar krijgen daarnaast ook toegang tot de beste feesten en evenementen tijdens hun vakantie. De komende week, tijdens de Ibiza-week op Radio 538, wordt de samenwerking voor het eerst uitgerold. Luisteraars maken in deze periode kans op een reis naar Ibiza inclusief toegang tot de gaafste feesten. Tussen 20 en 24 juni staat 538 on air en online in het teken van Ibiza, met onder andere een speciale Ibiza-Playlist, Ibiza-weerberichten en er is volop aandacht voor het Spaanse eiland in de radioshows. In de loop van dit jaar zullen meerdere actieweken worden opgezet, waarbij de beleving rondom vakanties centraal staat.
Cynthia Schell, Head of Marketing Communications TUI Nederland: "Onze samenwerking is een prachtige match van reizen, muziek en events en ook nog eens op de topspots van deze wereld. We beginnen met het weggeven van zeer gewilde Ibiza-reizen en daarna gaan we samen met de luisteraars de ultieme droomreizen creëren. TUI staat voor vakantie en wij gaan samen met 538 die Smile op de gezichten van de luisteraars laten verschijnen.”
Gary Mey, Commercial Director Brand Partnerships 538 Groep: "We kijken erg uit naar deze samenwerking. Samen met TUI, de grootste reisorganisatie van Nederland, kunnen we onze luisteraars de leukste en mooiste momenten laten beleven waar je een glimlach van krijgt. Wij zetten samen net dat stapje extra om de vakantie van onze luisteraars extra bijzonder te maken.”