Tic Tac, onderdeel van Ferrero, lanceert een nieuwe campagne waarvoor zij een samenwerking zijn aangegaan met de Belgische DJ Lost Frequencies.
De 24-jarige Felix de Laet, zoals de DJ in het dagelijks leven heet, reist de hele wereld over om mensen te laten dansen op zijn opzwepende nummers. In zijn vrije tijd mag hij graag gamen en wakeboarden. Speciaal voor Tic Tac opent hij zijn deuren en gunt hij een aantal gelukkigen een intiem kijkje in zijn leven.
“Als DJ mag ik op de mooiste plekken ter wereld mijn muziek delen met mensen, tijdens festivals of op andere te gekke evenementen. Dit zijn keer op keer bijzondere ervaringen. Toen Tic Tac mij vroeg om samen te werken aan een campagne waarbij wij mensen de kans geven mee te genieten van deze mooie momenten, zei ik direct ‘Ja’. Het leven is prachtig en er is niets fijner dan vreugde te delen,” zegt Lost Frequencies.
Deelnemers kunnen een reis met Lost Frequencies naar Ibiza winnen en een exclusieve dj-workshop in zijn eigen studio in België. Ook geven zij VIP duotickets weg voor festivals en voor “Lost Frequencies Live in Brussel”, uiteraard met meet & greet. Daarnaast zijn er verschillende prijzen van het audio-merk Bose.
“Felix is een jonge, sympathieke jongen uit België die inmiddels is uitgegroeid tot een van de top DJ’s in de wereld. Zijn frisse en authentieke persoonlijkheid past goed bij ons merk. Millennials meenemen in de wondere wereld van Lost Frequencies sluit goed aan bij ons doel om zoveel mogelijk mensen verfrissende en verrassende momenten te laten ervaren. Wij zijn dan ook erg blij met onze samenwerking en kunnen niet wachten om de campagne verder uit te rollen”, zegt Celinde van Opstal-Gordijn, Brand Manager Tic Tac Benelux.
De campagne loopt tot en met eind augustus en is te zien op TV, social media, Youtube en Spotify.