Rabobank Tribunetruck bij het hockeyveld

Bezoekers van de play-offs in de Hoofdklasse Hockey kunnen er niet omheen: de oranje tribunetruck van Rabobank. Het is de eyecatcher van een activatie die Kumpany ontwikkelde in aanloop naar het EK Hockey in Amsterdam. Hockeyclubs maken kans op hun eigen clubtribune om het toernooi in augustus op een unieke manier te beleven.

De nieuwe sponsorstrategie van de Rabobank heeft als thema ‘Het Grote Meedoen’. Als grootste lokale sponsor ondersteunt de Rabobank veel buurtinitiatieven die anderen de kans geven om mee te doen. Omdat ze de samenleving versterken en zorgen voor sociale samenhang. Met ‘Win Jouw Clubtribune’ roept de Rabobank hockeyclubs op hun maatschappelijke projecten te delen met andere clubs en de rest van het land.:

Presentator, vlogger en voormalig rugby-international JayJay Boske is de eerste chauffeur van de op maat gemaakte tribunetruck. Samen met tophockeyers Seve van Ass en Marloes Keetels bezocht hij hockeyclubs die hun buurt versterken. Natuurlijk doet JayJay dat met zijn aanstekelijke enthousiasme. De video van deze road trip wordt ingezet om ‘Win Jouw Clubtribune’ via social media aan te jagen.

Voor lokale Rabobanken heeft Kumpany een custom mediapakket ontwikkeld. Hiermee kunnen ze in eigen regio aandacht aan de activatie schenken en plaatselijke hockeyclubs enthousiasmeren om mee te dingen naar een eigen clubtribune. Op http://rabo.nl/jouwclubtribune zijn alle inzendingen en de promovideo terug te vinden. Hockeyclubs kunnen nog meedoen tot en met 9 juni 2017.