PepsiCo geeft vandaag het wereldwijde startschot voor zijn voetbalcampagne. De internationale voetbalsterren Agüero, Rodríguez, Kompany, Sánchez en De Gea spelen de hoofdrol in de nieuwe Pepsi MAX -campagne. Naast het eerder geïntroduceerde all star Pepsi MAX team, speelt in 2016 de Pepsi MAX Blue Card de hoofdrol in de groots opgezette internationale campagne.
In de Pepsi MAX line-up staan supersterren zoals de Argentijnse spits Sergio Agüero (Manchester City), het Colombiaanse fenomeen James Rodríguez (Real Madrid), de Belgische aanvoerder Vincent Kompany (Manchester City), de Chileense doelpuntenmaker Alexis Sánchez (Arsenal) en de Spaanse doelman David de Gea (Manchester United) klaar om dit voetbalseizoen samen met Pepsi MAX te scoren.
De zes internationale Pepsi MAX voetbalhelden zijn vanaf vandaag te zien in een internationale tv-commercial. Twee nietsvermoedende koeriers krijgen in deze spot de verrassing van hun leven als ze het Pepsi MAX team tegenkomen dat met de Pepsi MAX Blue Card voor de nodige hilariteit en fun zorgt.
Julien Galand, Marketing Manager Pepsi Benelux zegt: "De Blue Card brengt onverwachte ludieke momenten en we zijn trots om Pepsi Max te verbinden aan vijf internationale supersterren”.
2016 staat voor PepsiCo’s topmerken Pepsi MAX, Lay’s en Gatorade, als officiële sponsors, volledig in het teken van het prestigieuze Europese voetbaltoernooi, de UEFA Champions League.
PepsiCo lanceert in West Europa binnenkort het "MaximumFootball” programma met een geheel nieuwe Pepsi MAX augmented reality app. Hiermee krijgen fans de kans om unieke voetbalprijzen te winnen zoals tickets voor de kwart- en halve finales en een reis naar de UEFA Champions Leaguefinale op 28 mei in Milaan. Vanaf 1 maart is de app te downloaden via iOS en Android. Fans kunnen de app gebruiken om ‘Pepsi Moji’s’ - voetbalemoticons -; te scannen op limited edition Pepsi MAX flessen. Via de app belandt de gebruiker vervolgens in een ingenieus augmented reality verhaal, waarbij mooie voetbalprijzen te winnen zijn.