Messi en Salah in wereldwijde Pepsi MAX voetbalcampagne

Vandaag introduceert Pepsi MAX® zijn nieuwe wereldwijde 2019 voetbalcampagne met de internationale slogan: Pepsi, For the Love of It. De 2019 campagne viert de doorlopende samenwerking met de UEFA Champions League door Leo Messi en Mohammed Salah met elkaar te laten strijden.

Met deze campagne wil Pepsi MAX® mensen aanmoedigen om alles te geven voor hetgeen waar ze van houden. “De For The Love Of It campagne komt voort uit het merk zijn liefde voor voetbal – een passie waar het hart van Pepsi al tientallen jaren voor klopt”, aldus Pepsi.

Viervoudig UEFA Champions League winnaar, Leo Messi, en de record brekende ‘Egyptian King’ Mohammed Salah, zijn te zien in de 2019 “Last Can Standing” campagne, waarin de twee iconische frontrunners deelnemen aan een duel vol passie en indrukwekkende voetbaltechnieken met als doel: één ’s werelds all-time favoriete drankjes, een heerlijke Pepsi MAX® . Het plot is als volgt: wanneer de twee vedettes bij een benzinestation stoppen, komen ze erachter dat er nog maar één blikje Pepsi MAX® in de ijskast staat. Wat daarna volgt is een serie van met actie gevulde trick-shots en ingewikkelde uitdagingen als ze head-to-head gaan voor de felbegeerde cola.

“Het was ontzettend leuk om de nieuwe commercial met Pepsi MAX® op te nemen – het is een concept dat doordrenkt is van humor en voetbal-skills. Ik hoop dat de campagne van dit jaar de voetbalfans blijft aanmoedigen om hun passie en liefde voor het spel te omarmen.” – aldus Leo Messi.
“Ik ben superblij om te zien dat de samenwerking met Pepsi MAX® wereldwijd gaat en ik ben enthousiast over wat de toekomst gaat brengen”, aldus Mohamed Salah.

Behind-the-scenes momenten

In aanloop naar de UEFA Champions League finale in Madrid, rolt het merk vanaf vandaag in 65 landen over de hele wereld een creatieve campagne rondom Pepsi en Pepsi MAX® uit. Denk hierbij aan exclusieve content en design-led verpakkingen, die zowel out-of-home als bij verschillende verkooppunten te vinden zijn. Tijdens het filmen van de 2019 campagne, heeft Pepsi MAX® een paar coole behind-the-scenes momenten met Messi en Salah opgenomen. Zoals verwacht, zijn de voeten van deze atleten nooit ver van de bal. Pepsi MAX® liet de camera’s draaien om hun ongeëvenaarde skills te filmen.

“Jaar na jaar geeft Pepsi alles om voetbalfans te entertainen door voetbalhelden op verrassende en onverwachte manieren in te zetten,” aldus Natalia Filippociants, Vice-president, Marketing, Global Beverages, PepsiCo. “Het nieuwe FOR THE LOVE OF IT-platform is ons motto en verbindt alles wat we aan het doen zijn. De passie voor voetbal die onze fans hebben, omarmen wij als merk al tientallen jaren. De campagne van dit jaar maakt de liefde voor het onverwachtse in het spel werkelijkheid. Daarnaast brengt het de sport, de spelers en mensen van over de hele wereld bij elkaar.”