Tijdens de afgelopen Amstel Gold Race Toerversie heeft een aantal deelnemers gebruik gemaakt van de speciale FIP Room: de Fresh Important Person Room.
Deze mobiele kleedkamer was voorzien van alle gemakken die sporters, en in het speciaal vrouwen, voor- en na het sporten kunnen wensen. Een warme douche, schoon toilet, verwarmde spiegels tegen het beslaan, föhns, mobiele oplaadpunten, televisie met chromecast, bluetooth speaker en zelfs een Quooker voor een lekkere kop thee. De kleedkamer werd tijdens de toerversie mogelijk gemaakt door Univé.
De luxe kleedkamer is ontwikkeld door projectontwikkelaar Jan Snel uit Montfoort, in samenwerking met Sportmarketingbureau House of Sports. "Met de ontwikkeling van deze mobiele kleedkamer spelen we in op het tekort aan kleedruimtes bij sportverenigingen en –evenementen”, aldus Harry van Zandwijk van Jan Snel. De FIP Room is op ‘eventbasis’ in te zetten bij (sport) evenementen door organisaties of merken die hun activatieplannen op relevante wijze voor de sportconsument willen inrichten. Ook het organiseren van inspirerende kleedkamersessies voor bedrijven of kampioensfeesten van sportteams is de FIP Room uitstekend in te zetten.
Jan Snel is een toonaangevende, internationaal opererende familieonderneming met meer dan 55 jaar ervaring in flexibel bouwen en gespecialiseerd transport. Gestart in april 1960 met het rijden van melkbussen, is het bedrijf inmiddels uitgegroeid tot een middelgroot bedrijf met ruim 280 medewerkers.