Max Verstappen pakte afgelopen zondag voor de tweede keer op rij de winst van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Jumbo is sponsor van Max Verstappen en viert de winst met een spaaractie voor een schaalmodel van de nieuwste RB18 raceauto met het kenmerkende racenummer 1, inclusief Dutch Grand Prix 2022 helm.
Frits van Eerd, algemeen directeur van Jumbo Supermarkten: "Het hele weekend was één groot feest met alle fans die de Formule 1 van zo dichtbij konden meemaken. Als jarenlange supporter van Max en groot fan van de sport hebben we samen met onze klanten de afgelopen jaren al veel prachtige momenten mogen beleven op dit circuit. Afgelopen vrijdag mochten we tijdens de Super Friday meer dan 40.000 Jumbo klanten verwelkomen en hebben we samen genoten van de vrije trainingen van alle coureurs, de andere raceklasses en al het entertainment hier op Circuit Zandvoort. Dat Max hier voor eigen publiek vandaag weer de winst pakt is een droomscenario! Het gezamenlijke gevoel van trots en blijdschap dat heerst is geweldig. Namens alle Jumbo collega's en klanten feliciteren we Max en team Red Bull met deze topprestatie!"
Het raceweekend werd afgelopen vrijdag geopend tijdens ‘Super Friday'. De openingsdag van de Dutch Grand Prix werd bijgewoond door ruim 40.000 racefans die als klant van Jumbo met 50% korting kaartjes bemachtigden voor de familiedag vol racesensatie en entertainment.
Fans kunnen bij Jumbo van 14 september tot en met 4 oktober 2022 sparen voor een 1:24 schaalmodel van de Red Bull Racing RB18-2022. De special edition heeft als extra een Dutch Grand Prix 2022 helm.