In samenwerking met AGU brengt HEMA als partner van Team Jumbo-Visma een limited edition wielrenshirt uit. Daarnaast zijn er allerlei andere fietsaccessoires en -kleding in een speciale HEMA-Tour collectie.
“Als sponsor van Team Jumbo-Visma staat HEMA de komende periode in het teken van de zomer en de Tour de France”, zegt Daniël Heijne, Manager Sponsoring & Activations bij HEMA. “Al vroeg in het seizoen is nagedacht over een logische insteek van de campagne. Hoe maken we het partnership relevant én zorgen we voor de juiste commerciële trekkracht naar de winkels en online kanaal?"
HEMA heeft dit jaar een speciale HEMA Tour-collectie ontwikkeld met fietsaccessoires en -kleding. Zo brengt HEMA in samenwerking met AGU een limited edition wielrenshirt uit. Maar er is meer, zoals een romper in een vrolijke Franse print voor de kleine Tour-fans die zelf nog net niet met de driewieler van een berg af kunnen sjezen. Daarnaast staan er de komende periode diverse producten centraal, waaronder de HEMA-zonnebrand. Dit product is door Team Jumbo-Visma uitvoerig getest op hoogtestage in de Sierra Nevada. 3 weken lang op de fiets in de Franse zon vereist immers een goede bescherming.
Het Franse feestje met Nederlandse inbreng komt uiteraard ook in de winkels en online tot uiting. Daarnaast zijn er samenwerkingen met o.a. De Rode Lantaarn (Dag en Nacht Media) en WielerFlits . De komende periode kunnen fans van fietsen bovendien meedoen aan een van de winacties. Daarbij kan men onder andere kans maken op een unieke tompouce-fiets.