Om zoveel mogelijk sporters op allerlei sportgebieden kennis te laten maken met de functies van haar producten, zijn onlangs vier topsporters als ambassadeur aan Hansaplast verbonden. De samenwerking wordt begeleid door influencer marketingbureau Influencers of Sports.
Voetbalster Kika van Es, hockeyer Jorrit Croon, handbalster Lois Abbingh, en judoka Noël van ’t End gaan gedurende het sportjaar 2021 laten zien hoe Hansaplast bijdraagt aan hun sportprestaties en zullen dit voornamelijk delen op hun social media kanalen.
In aanloop naar de diverse grote eindtoernooien in het sportjaar 2021 delen de vier topsporters samen met Hansaplast content op hun eigen kanaal en op het kanaal van Hansaplast Nederland. Zo geeft elke topsporter o.a. een live workout sessie met daarin tips en tricks op het gebied van hun sportdiscipline en worden er verschillende producten van Hansaplast actief afgebeeld op de kanalen van de diverse sporters.
Zoë van den Brink, Digital & PR Manager bij Hansaplast: “Hansaplast sportproducten, zoals tapes, braces en compressie artikelen, bieden ondersteuning daar waar je dat nodig hebt. We zijn op zoek gegaan naar vier atleten die zelf deze sportproducten gebruiken om hun prestaties te bevorderen en dit ook op hun platforms delen met volgers die vaak dezelfde sporten beoefenen. Jorrit, Lois, Noël en Kika zijn daar de perfecte ambassadeurs voor.”
Lois Abbingh: “Ik kijk uit naar het ambassadeurschap en de samenwerking met Hansaplast. Met name de compressiekousen van Hansaplast gebruik ik regelmatig. Op mijn Instagram kanaal probeer ik mijn volgers te inspireren en ik hoop dat met deze samenwerking ook te gaan doen.”
De content is vanaf 22 maart te zien op de Instagram-kanalen van de ambassadeurs.