De gemeente Zandvoort gaat in zee met Gielissen tijdens het weekend van de Formule 1 in Zandvoort. Als paraplupartner is het bureau verantwoordelijk voor de totale organisatie en coördinatie van alle side events tijdens een ‘35 dagen’- programma. Daarbij werken ze nauw samen met de werkgroep side events die bestaat uit Gemeente Zandvoort, Zandvoort Marketing en de Dutch Grand Prix.
Gielissen wordt de overkoepelende vergunninghouder voor (lokale) bedrijven en organisaties die een activiteit willen organiseren rondom de Formule 1. De gemeente wil tijdens het weekend van de Dutch Grand Prix zorgen voor een spreiding van de bezoekers met een kaartje voor het Circuit Zandvoort. Met de side events wil Zandvoort maximaal profiteren van de terugkomst van de Formule 1.
Gielissen heeft meer dan 80 jaar ervaring op het gebied van projectmanagement en organiseert al jaren impactvolle publieksevenementen. Zo organiseerde ze voor merken als Heineken, Nike, Nespresso en meerdere automerken spraakmakende evenementen.
De gemeente zegt ervan overtuigd te zijn met Gielissen een solide partner in huis te hebben gehaald die de juiste kwaliteit kan waarborgen. Gielissen is bijzonder trots op deze samenwerking en kijkt er naar uit haar positieve bijdrage te leveren aan de positionering van het dorp Zandvoort rondom de Formule 1.