Feyenoord-iconen trappen campagne Droomparken af

Sinds de start van het voetbalseizoen 2019 – 2020 is Droomparken de nieuwe hoofdpartner van Feyenoord. De samenwerking is gelanceerd met een campagnevideo met niemand minder dan Feyenoord iconen John de Wolf en Jan Boskamp in de hoofdrol. Sportmarketingbureau House of Sports heeft samen met TEN Content Agency invulling gegeven aan deze online campagne.

Op Droompark Badhoophuizen is John (de Wolf red.) druk bezig om zijn Droomparken vakantiewoning Feyenoord-proof te maken, als hij stuit op zijn barbecueënde buurman Jan Boskamp: ‘Lappie John?’. De humoristische draai die beide Feyenoorders aan de video geven wordt door een breed voetbalpubliek op social media met veel enthousiasme ontvangen en gedeeld voor grote voetbalplatforms als Voetbal Inside en Voetbalprimeur. De video is de start van de bredere online en offline campagne. Binnenkort het vervolg…

Fullservice sportmarketingbureau House of Sports heeft een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van de online campagne en content creatie, in samenwerking met Feyenoord en Droomparken.