Hoofdpartner EuroParcs biedt Feyenoord-supporters een onvergetelijke overnachting op voor velen de mooiste plek op aarde: De Kuip.
Supporters krijgen aan het einde van het seizoen 2021 – 2022 de kans om te overnachten bij EuroParcs De Kuip. Een bijzondere slaapplek met uitzicht over het veld met daarbij een heerlijk ontbijt op bed na een avond onder de duizend lampen van het Feyenoord-stadion.
Als gezicht van EuroParcs en Feyenoord is er in de nieuwe commercial wederom een rol weggelegd voor Jan Boskamp. Ditmaal doet hij als nachtbewaker van EuroParcs De Kuip zijn ronde door de gangen van Het Stadion en stuit hij op verschillende spelers van Feyenoord 1 (Trauner, Linssen, Hartjes en Milambo) en Feyenoord Vrouwen 1 (Conijnenberg). Ook oud-speler en huidig staflid John de Wolf maakt weer zijn opwachting en doet op ludieke wijze zijn naam eer aan.
De campagne is ontwikkeld door sportmarketingbureau House of Sports in samenwerking met videoproductiebedrijf TEN Content Agency.
Om kans te maken op deze bijzondere overnachting kunnen Feyenoord-supporters zich online aanmelden via www.feyenoord.nl/europarcs .