Euro Hockey League lanceert nieuwe merk identiteit

De Euro Hockey League (EHL) heeft aan de vooravond van het nieuwe seizoen een volledige rebranding doorgevoerd. Een nieuw competitieformat en vooral de introductie van de EHL Women markeert een nieuwe fase in de evolutie van de EHL. Een rebranding was daarom een logische stap.

De nieuwe EHL identiteit reflecteert het eigentijdse en innovatieve karakter van werelds no. 1 clubhockey competitie. Ook de website www.ehlhockey.tv is volledig vernieuwd in aanloop naar de start van het EHL seizoen op 4, 5 en 6 Oktober in Barcelona.

Hans-Erik Tuijt, EHL-voorzitter: “De recente ontwikkelingen bevestigen EHL’s positie als meest innovatieve club hockeycompetitie in de wereld en ons merk moet dit uitdragen. Daarom zijn we zeer verheugd met de nieuwe frisse en eigentijdse identiteit. Wij kijken dan ook uit naar een succesvol EHL seizoen en in het bijzonder naar de eerste editie van de EHL Women.”

De nieuwe identiteit en website zijn ontwikkeld en geproduceerd door CROWD. Het Amsterdamse digitale sportmarketingbureau is sinds 2016 marketingpartner van EHL.

Over EHL en CROWD

De Euro Hockey League is werelds no. 1 club hockeycompetitie. Het is de Champions League voor de hockeyfan. Sinds de start in 2007/2008 is de EHL toonaangevend in de verslaglegging en uitzendingen van de hockeywedstrijden. En daarnaast is de EHL een vernieuwer van het hockeyspel en heeft de competitie gezorgd voor diverse revolutionaire nieuwe spelregels. Voor meer informatie: www.ehlhockey.tv.

CROWD is een marketing-adviesbureau dat consumenten inzichten vertaald in digitale producten, diensten en toepassingen voor de sport industrie. Meer informatie: www.thecrowdgoeswild.nl. CROWD is onderdeel van de Make Some NOISE Group www.makesomenoise.nl .