Met de eerste oefenwedstrijd van Oranje vanavond tegen Mexico onder aanvoering van de nieuwe bondscoach Frank de Boer, lanceert KNVB-partner Albert Heijn een nieuwe TVC-commercial. De commercial wordt uitgezonden rondom wedstrijden van Oranje en OranjeLeeuwinnen.
Albert Heijn laat weten er naar uit te kijken dat we met elkaar weer kunnen genieten van voetbal, na de teleurstellingen over het stilleggen van sport waardoor er geen EK, geen Olympische Spelen met de OranjeLeeuwinnen en geen Nederlandse competities waren.
“Albert Heijn staat midden in de samenleving. En daardoor voelen en snappen we als geen ander wat Nederland beweegt”, zegt de supermarktketen in een toelichting op de campagne. “Wat Nederlanders enthousiast maakt. Wat Nederland samenbrengt en uniek maakt. Het hebben van ambitie, alles halen uit je talent, doorzetten, volharden, klein doen, groot denken en het genieten van vooruitgang en succes. Dat vinden we allemaal terug in de meest populaire sport van Nederland: voetbal. Daarom zijn we partner geworden van de KNVB. Als supporter van voetballend Nederland zijn we er voor iedereen die zelf voetbalt, vrijwilligers op de clubs, fans langs de lijn en thuis.”
Kijk hier de nieuwe commercial