Xerox is dit jaar wederom sponsor van het KLM Open, het grootste golftoernooi op Nederlandse bodem. Xerox zet rondom het toernooi haar technologie en services in. Het KLM Open wordt van 6 tot en met 9 september gespeeld op de Hilversumsche Golfclub.
‘We zijn verheugd dit jaar wederom onze services en producten in te zetten ter ondersteuning van het KLM Open’, aldus Martijn Brand, algemeen directeur van Xerox Nederland. ‘Hiermee helpen we niet alleen de organisatie van de toernooien, het biedt ons tevens de mogelijkheid om in een sportieve setting de band met onze relaties te versterken, de mogelijkheden van onze producten en services te demonstreren, en ons merk te presenteren. Daarnaast herkennen we ons volledig in de CO2-doelstellingen van beide toernooien, die goed aansluiten bij onze eigen milieudoelstellingen. Het draait dus niet alleen voor de spelers om ‘the green’.’
Martijn van der Meulen, Managing Partner van TIG Sports: ‘We zijn blij dat Xerox zich als A-merk wil verbinden aan het Deloitte Ladies Open en het KLM Open. Al sinds 2004 is Xerox een betrouwbare sponsor van het toernooi en kunnen wij van hun expertise en professionele apparatuur gebruik maken. Hiermee worden de voorzieningen naar een hoger niveau getild.’