De BetCity Eredivisie Volleybal en Mikasa, wereldwijd marktleider op het gebied van volleybalmateriaal, hebben elkaar gevonden in een meerjarige samenwerking. Deze verbintenis tussen de eredivisie volleybal en het toonaangevende merk heeft als doel niet alleen de volleybalsport in Nederland te promoten, maar ook de BetCity Eredivisie Volleybal extra podium te geven.
Naast het leveren van de wedstrijdballen gaat de wereldwijde marktleider ook bijdragen aan verrassende promotie(campagnes) om online en in de zaal beleving toe te voegen. Tevens speelt Mikasa een bepalende rol in de binnenkort uit te rollen merchandise.
Wijnand Geerdink, voorzitter van de BetCity Eredivisie Volleybal, deelt zijn enthousiasme over de samenwerking: "Met Mikasa als tweede vooraanstaand merk dat zich aan onze competitie bindt, zetten we een positief signaal neer. Onze clubs bewandelen de juiste weg om een sterke competitie te creëren waar fans, spelers en partners van zullen profiteren. Samen met het team van Elroy Kromheer en natuurlijk partner BetCity ontstaat een sterk team om volleybalfans mee te verrassen."
Elroy Kromheer, Commercieel Manager Mikasa Europe, benadrukt de pioniersmentaliteit van Mikasa die hij herkent in de nieuwe competitie: "Als pionier met oog voor ondernemende clubs en competities is het voor Mikasa een logische stap om in de beginfase van de BetCity Eredivisie Volleybal als partner in te stappen. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking en verdere groei."