Artikelen

Feyenoord en LyondellBasell versterken partnership

Feyenoord en LyondellBasell zijn per 1 september 2023 nog nauwer aan elkaar verbonden. De multinational, met vestigingen in en rond Rotterdam, heeft een driejarig contract getekend voor een Strategisch Partnership met Feyenoord.

Mitsubishi Motors nieuwe Mobiliteitspartner KNSB

Mitsubishi Motors is de komende drie jaar ‘official mobility partner’ van de KNSB. De rijders van TeamNL Shorttrack alsmede het KNSB Bondsbureau zullen al vanaf 1 oktober in auto’s van het befaamde Japanse merk gaan rijden.

one:Nil versterkt team

One:Nil verwelkomt drie nieuwe krachten. Het creatieve bureau in sport wil daarmee verdere invulling geven aan haar ambitieuze groei.

KNVB en KPN blijven verbonden

KNVB en KPN hebben de jarenlange samenwerking verlengd tot en met 2026. Sinds 2017 ondersteunt KPN het voetbal in de volle breedte. Van Oranje en de OranjeLeeuwinnen tot aan de lokale amateurverenigingen.

Hewlett Packard Enterprise en Ajax verlengen partnership

Ajax en Hewlett Packard Enterprise (HPE) hebben hun partnership verlengd. HPE is minimaal tot en met 2025 Official Supplier van Ajax. HPE is voor Ajax een belangrijke technologiepartner en adviseur, een rol die sinds 2018 voor zowel de kantooromgeving in de Johan Cruijff ArenA als de voetbalorganisatie op de Toekomst wordt vervuld.

Albert Heijn motiveert jeugd om meer fruit te eten bij het sporten

Albert Heijn lanceert samen met de KNVB een campagne om voetballende kinderen te stimuleren meer fruit te eten. De campagne draagt de naam 'Teamfruit’ en richt zich op een duurzame gedragsverandering. De twee organisaties werken al langer intensief samen, onder andere rondom het KNVB schoolvoetbal waar Albert Heijn de hoofdsponsor van is en waar jaarlijks 200.000 kinderen aan meedoen.

Corendon nieuwe reispartner van PSV

PSV en Corendon gaan de krachten bundelen. Het zwaargewicht uit de vakantiebranche is de komende drie jaar de officiële reispartner van PSV. Daarbij gaat het niet alleen de club, maar ook de supporters ondersteunen met de verschillende reizen.

Samenwerking tussen het Nederlands Film Festival en Swapfiets

Het Nederlands Film Festival (NFF) heeft een samenwerking met Swapfiets gesloten. Zo kunnen NFF-medewerkers en cast gemakkelijk naar 21 locaties in de stad fietsen voor het bijwonen van filmpremières, masterclasses, debatten, live performances en exposities. Met deze nieuwe samenwerking moedigen NFF en Swapfiets het gebruik van de fiets aan als vervoermiddel in de stad Utrecht.

Odido nieuwe hoofdsponsor FC Utrecht

Odido is de nieuwe hoofdsponsor van FC Utrecht. Eerder vandaag maakte T-Mobile Nederland bekend dat T-Mobile en Tele2 verder gaan als Odido, een nieuw onafhankelijk Nederlands merk. Het logo van Odido is de rest van dit seizoen op de shirts van het eerste elftal, de beloftenploeg, het vrouwenteam en de Academie van de club uit de Domstad te zien.

#Checkjeballen wint VriendenLoterij award

FC Emmen en hoofdsponsor EasyToys hebben de eerste prijs van € 50.000 in ontvangst genomen tijdens de Eredivisie Awards in de categorie Voetbal Geeft. Op een speciale avond in Utrecht zijn de roze FC Emmen-shirts om aandacht te vragen voor zaadbalkanker gekozen als beste maatschappelijke initiatief.

Disney en Rijksmuseum gaan samenwerken

Disney en het Rijksmuseum gaan samenwerken ter gelegenheid van de honderdste verjaardag van Disney.

Philips en PSV officieel langstlopende sponsorship in sport

De 110-jaar lopende sponsorverbintenis tussen Philips en PSV is goed voor een officieel wereldrecord. Het record is officieel bekrachtigd door een vermelding als langstlopend sponsorship in de sport in het Guinness Book of Records. Het unieke record wordt gevierd met onder andere een deep-fake video met ‘Mijnheer Frits’ en een exclusief Philips/PSV-shirt.

Caru Containers hoofdsponsor Excelsior Vrouwen

CARU Containers is de nieuwe hoofdsponsor van Excelsior Vrouwen. De naam van de Rotterdamse containerleverancier staat komend seizoen op de shirts van het eerste elftal van de vrouwentak van Excelsior en van Jong Excelsior Vrouwen.

Enterprise Car Sharing & Rental verlengt partnership met Amsterdam Fashion Week

Net als in 2022 is Enterprise Car Sharing & Rental ook dit jaar de officiële mobiliteitspartner van de Amsterdam Fashion Week. De Nederlandse tak van ’s werelds grootste autoverhuurder zet een speciaal bestickerde Mercedes-Benz CLA en vier Lynk & Co’s in voor het vervoer van VIPs tussen de diverse locaties van het belangrijkste mode-evenement van de Benelux. De Amsterdam Fashion Week vindt plaats tot en met aanstaande zondag 2 september.

McDonald’s sponsort Holland’s Got Talent op RTL

Op vrijdag 1 september start een nieuw seizoen van ‘Holland’s Got Talent’ bij RTL 4. McDonald’s heeft zich als partner verbonden aan de talentenshow.