Artikelen

KLM maakt Azië-tournee Concertgebouworkest mogelijk

KLM maakt de tournee van het Koninklijk Concertgebouworkest in Japan en Zuid-Korea mede mogelijk en zorgt voor het vervoer van de musici en de instrumenten.

KNVB en FC88 geven oude voetbalkleding nieuw leven

De KNVB gaat samenwerken met FC88 om gebruikte voetbalkleding een nieuw leven te geven. FC88 is gespecialiseerd in het upcyclen van voetbalkleding en wordt verantwoordelijk voor het omvormen van overtollige en niet-gebruikte KNVB-voetbaltenues tot stijlvolle fan merchandise, waardoor deze items een tweede kans krijgen om te schitteren.

KNKV contracteert IVRM Sport

Het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) selecteert IVRM Sport om de reputatie van de korfbalsport en de bond te verbeteren.

Girlpower Radio hoofdsponsor Team Kingdom

Vandaag hebben GirlPower Radio en de KNBSB een contract ondertekend dat het radiostation voor tenminste een jaar, met een optie voor nog twee jaar, als hoofdsponsor verbindt aan Team Kingdom of The Netherlands Women’s Fastpitch Softbal. Een samenwerking gestoeld op de kracht van vrouwen, de liefde voor sport en muziek, inclusiviteit en fun.

Mathijs Kraakman Senior Partnership Manager bij de KNVB

Mathijs Kraakman is vanaf 02 oktober aangesteld als Senior Partnerships Manager binnen de afdeling partnerships van de KNVB.

Damian François nieuwe CEO Techonomy

Damian François is per 1 oktober aangesteld als nieuwe CEO van Techonomy. Tom van den Boom zal de positie van Chief Operating Officer (COO) innemen.

KNVB en ARAG verlengen samenwerking tot 2028

De KNVB en ARAG verlengen hun samenwerking tot 2028. Sinds 2011 is juridisch probleemoplosser ARAG verbonden aan de KNVB als partner van de KNVB-scheidsrechters en de VAR.

We sponsoren heel wat af! Maar hoe krijg je de marketeer mee?

"We sponsoren heel wat af!" Dat zegt Mark Versteegen, directeur sponsoring KPN, in zijn column voor Sponsorreport. Maar hoe krijg je de marketeer mee? "Sponsoring is de snelweg naar succes".

Nationale-Nederlanden en het Jeugdeducatiefonds werken samen

Nationale-Nederlanden (NN) en het Jeugdeducatiefonds werken samen om meer kinderen in aanraking te laten komen met kunst en cultuur.

'Maak sponsorships memorable én measurable'

Afgelopen week bezocht een groep van Nederlandse sponsorprofessionals de Amerikaanse Sponsorship Mastery Summit in Chicago. Een van de deelnemers was Thomas Metz, Manager Brand Partnerships bij VodafoneZiggo. Wat waren zijn key take outs van het congres?

Van Gogh Museum werkt samen met Pokémon

Ter ere van de vijftigste verjaardag van het Van Gogh Museum, zijn Pokémon en het Van Gogh Museum een samenwerking aangegaan om nieuw publiek kennis te laten maken met het werk van Vincent van Gogh.

'Amazon nieuwe sponsor wielerploeg Jumbo-Visma'

De nieuw op te zetten wielerploeg van Jumbo-Visma heeft voor de komende jaren een eerste nieuwe sponsor aangetrokken. Het Amerikaanse e-commerce bedrijf Amazon zou als een van de nieuwe sponsors in de wielerploeg stappen. Dat zei sportmarketeer Chris Woerts in het televisieprogramma Vandaag Inside.

Samenwerking ADE en Lynk & Co

Amsterdam Dance Event werkt dit jaar opnieuw samen met innovatieve autoverhuurdienst Lynk & Co. Tijdens ADE wordt er een club geopend die een showroom combineert met een creatieve hub.

Nederlandse Cricketbond krijgt Nordek als hoofdsponsor

De Koninklijke Nederlandse Cricket Bond (KNCB) en fintechbedrijf Nordek hebben overeenstemming bereikt over een meerjarige sponsoringovereenkomst. Nordek, een internationale speler op het gebied van blockchaintechnologie en digitaal betalen, wordt ‘principal partner’ van de KNCB.

Asics nieuwe hoofdsponsor NN Marathon Rotterdam

De NN Marathon Rotterdam heeft met Asics een nieuwe hoofdsponsor.