Artikelen

ASICS stopt als hoofdsponsor Dam tot Damloop

ASICS stopt na twaalf jaar als hoofdsponsor van de Dam tot Damloop. De komende editie op zondag 17 september wordt de laatste gezamenlijke editie. Beide partijen kijken terug op een geslaagde samenwerking.

PwC terug bij de KNVB als strategisch kennispartner

Per 1 september verbindt PwC zich als strategisch kennispartner aan de KNVB.

Samsung en Afas Live worden partners

Samsung wordt per 1 september 2023 voor één jaar lang de officiële partner van concertzaal AFAS Live. Met deze samenwerking wil Samsung op een leuke en unieke manier jonge mensen inspireren om zich te uiten door middel van muziek.

Partnership Azerion Vrouwen Eredivisie en TOTO

TOTO wordt partner van de Azerion Vrouwen Eredivisie. De samenwerking geeft een extra impuls aan de verdere groei van deze topcompetitie. De KNVB en ESPN kunnen daardoor met 22 extra live wedstrijden op tv de zichtbaarheid van de Azerion Vrouwen Eredivisie vergroten.

Een succesvolle cocktail: Bacardi op Lowlands

Wie afgelopen weekend op Lowlands was kon in een grotere Haciënda weer genieten van de Caribische sfeer, muziek en dans onder het genot van een Mojito, Razz Up of Limon & Lemonade van Bacardi. De vernieuwde Haciënda was ook de start van een nieuwe meerjarige samenwerking tussen Bacardi en Lowlands.

Björn Borg nieuwe co-sponsor Zandvoort Circuit Run

Björn Borg is de nieuwe co-sponsor van de Zandvoort Circuit Run. Sportorganisatie Le Champion en Björn Borg delen hun interesse in gezondheid en bewegen. Vanuit die interesse en om de Björn Borg running collectie nog meer zichtbaarheid te geven sponsort Björn Borg dit unieke hardloopevenement de komende 3 jaar, dat op zondag 24 maart 2024 in Zandvoort plaatsvindt. De Zandvoort Circuit Run staat bekend om het meest afwisselende parcours van Nederland en verwacht 15.000 hardlopers in het voorjaar van 2024. De inschrijving is sinds maandag 21 augustus geopend.

Max ICT nieuwe hoofdsponsor Tilburg Trappers

Max ICT is de komende drie jaar hoofdsponsor van Tilburg Trappers. De samenwerking tussen de twee Tilburgse bedrijven belooft niet alleen een opwindend seizoen vol actie en prestaties, maar benadrukt ook de gedeelde waarden en doelen.

Talpa Network en Dutch Grand Prix verlengen samenwerking

Talpa Network en Dutch Grand Prix verlengen hun samenwerking met twee jaar. Radio 538 is daarmee ook in 2024 en 2025 Event Supporter van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix.

Jumbo klaar voor Super Friday

Jumbo verwacht op Super Friday meer dan 40.000 klanten in Zandvoort. De openingsdag van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix is uitverkocht en inmiddels een echte familiedag vol racen en entertainment. Voor Jumbo is het de laatste keer dat de supermarkt bij het evenement betrokken is.

JACKS.NL nieuwe Event Supporter van Dutch GP

JACKS.NL verbindt zich vanaf 2024 als een van de hoofdsponsors aan de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. JACKS.NL voegt zich in het rijtje van eerdere hoofdsponsors Pon, Heineken, Radio 538, CM.com, VolkerWessels en Jumbo.

Nespresso op Lowlands

Afgelopen weekend vond Lowlands plaats. Opnieuw was La Terraza van Nespresso een van de plekken die je niet kon missen. Kijk hieronder de aftermovie van deze inmiddels iconische activatie. De activatie werd wederom verzorgd door merkactivatiebureau Kumpany.

EK Wielrennen 2023 wordt gesponsord door Exact 

De Europese Kampioenschappen Wielrennen 2023 zijn powered by Exact. De ontwikkelaar van bedrijfssoftware voor mkb’ers is presenting partner van het Europese evenement dat dit jaar georganiseerd wordt in Drenthe.

Heineken kan imago opkrikken met sponsoring Dutch GP

Mede door de statiegeldaffaire en de aanwezigheid in Rusland hapert de pr-machine van Heineken. Op de lijst van sterkste sponsormerken van Nederland staat Heineken nu op de 16e plaats. Sponsoring van de Grand Prix van Zandvoort kan de reputatie van Heineken versterken, dankzij de topscore van het race-evenement op de imagofactor kwaliteit. De Dutch Grand Prix scoort hierop ruim voor de Marathon van Rotterdam en de Amstel Gold Race, blijkt uit het Sponsor Merkenonderzoek van Hendrik Beerda Brand Consultancy. Het onderzoek meet sinds 2008 de reputatie van de grootste sponsors en hun sponsorpartners. Hema is in 2023 het sterkste sponsormerk van Nederland.

Purpose Pole Position zet duurzaam e-racen op 1

Purpose Pole Position wil de energietransitie ondersteunen door elektrische racewedstrijden naar Rotterdam te halen. Tijdens de aanstaande Wereldhavendagen in Rotterdam zijn voor het eerst de racewedstrijden met volledig elektrische boten te zien. Daikin en ComeOn Casino hebben zich inmiddels aan de komende races als naamgever verbonden.

Sifan Hassan gaat samenwerking aan met Summio Parcs

Sifan Hassan heeft zich vlak voor het WK Atletiek verbonden aan vakantieparkenmerk Summio Parcs. Donderdag kwamen Global Sports Communication en Summio Parcs tot een samenwerkingsovereenkomst van twee jaar. De meervoudig wereld- en Olympisch kampioene zet zich de komende jaren actief in voor deze nieuwe speler op de Nederlandse vakantieparkenmarkt.