Artikelen

NN organiseert Kunstfestival

Van 28 september tot en met 8 oktober organiseert Nationale-Nederlanden het NN Kunstfestival.

Rijksmuseum viert familiemaand met Disney

Het Rijksmuseum werkt samen met Disney aan een nieuw familieprogramma. Dit programma wordt feestelijk gelanceerd tijdens de familiemaand die het Rijksmuseum jaarlijks in oktober organiseert. De Rijksmuseum familiemaand wordt georganiseerd in samenwerking met KPN en the Walt Disney Company Benelux.

Circus.nl official partner van Donar

De komende twee seizoenen zal Circus.nl Sport & Casino zich als partner verbinden aan Donar. De naam van het online casino zal onder andere op de voorkant van het shirt staan. Circus.nl is er trots op zich te kunnen verbinden aan de club en kijkt er naar uit aanwezig te zijn in Martiniplaza.

Sven Rouwenhorst naar Zwembond

Sven Rouwenhorst stapt per 1 oktober over van het Nederlandse Handbal Verbond naar de Koninklijke Nederlandse Zwembond. Bij de KNZB wordt hij Partnership Manager.

Uitbreiding partnership Holland Casino met ID&T

Na de geslaagde samenwerking tijdens de dertigste verjaardag van Mysteryland, breiden Holland Casino en ID&T het partnership uit met Thunderdome.

Vattenfall verbindt zich als Business Partner aan Dutch Design Foundation

Vattenfall en Dutch Design Foundation maken in 2023 kennis als partners. Vattenfall verbindt zich als Business Partner aan Dutch Design Foundation en samen starten zij een What if Lab.

Techonomy verbindt zich als preferred digital supplier aan de KNVB

Techonomy, een full-service digital marketingbureau, en de KNVB intensiveren de samenwerking op het gebied van advertising, data en performance. Dit om de digitale prestaties van de KNVB naar een nog hoger niveau te brengen.

Renault terug als partner Dutch Design Week

Net als in 2018 en 2019 is Renault in 2023 weer partner van Dutch Design Week (DDW). Tijdens het grootschalige designevenement, dat dit jaar van 21 t/m 29 oktober in Eindhoven wordt gehouden, is Renault met een eigen expositieruimte aanwezig waar de nieuwe Renault Scenic E-Tech electric en drie conceptauto’s getoond worden. Ook stelt Renault 35 exemplaren van de 100% elektrische Megane E-Tech electric ter beschikking als gratis shuttledienst voor de bezoekers van het evenement.

Ernst Boekhorst nieuwe voorzitter Bestuursraad Ajax

Bij de Buitengewone Algemene Ledenvergadering (BALV) van de Vereniging Ajax is Ernst Boekhorst als nieuwe voorzitter gekozen.

Annette Reijersen van Buuren weg bij Oranje Fonds

Annette Reijersen van Buuren vertrekt bij het Oranje Fonds, waar ze sinds maart 2021 hoofd merk & communicatie en lid van het managementteam was. Wat Reijersen van Buuren gaat doen is nog nier bekend. Ook hoofd fondsenwerving en partnerschappen Saskia van der Kooy heeft haar vertrek bij het fonds aangekondigd.

Capital Sports: nieuw label voor sportmarketing

Op maandag 18 september 2023 presenteerde Capital Advertising een nieuw label voor sportmarketing. Onder de naam Capital Sports wil het allround marketingbureau uit ’s-Hertogenbosch zijn dienstverlening in het sportieve spectrum een eigen gezicht geven.

Yakult Europe en het Nederlands Philharmonisch Orkest vieren 30 jaar sponsoring

Yakult Europe, een toonaangevende pionier op het gebied van probiotica, kondigt met trots een gedenkwaardige mijlpaal aan: ze is 30 jaar sponsor van het Nederlands Philharmonisch Orkest. In de afgelopen 30 jaar heeft deze voorbeeldige samenwerking een onuitwisbare stempel gedrukt op het Nederlandse culturele landschap, waarbij muzikale excellentie is gekoesterd en talentontwikkeling in de wereld van de klassieke muziek is gestimuleerd. De jarenlange samenwerking wordt op maandag 18 september 2023 gevierd met een evenement in Het Concertgebouw in Amsterdam tijdens een concert van het Nederlands Philharmonisch Orkest.

Ocean Outdoor verlengt en versterkt partnership met NOC*NSF tot 2032

Ocean Outdoor en NOC*NSF kondigen aan hun samenwerking te verlengen en uit te breiden tot 2032. Dit partnership moet de toewijding van beide partijen aan sport en maatschappelijke betrokkenheid benadrukken. Ocean wil met deze relatie graag bijdragen aan de ambitie van NOC*NSF om het sportiefste land ter wereld te worden.

Wieler- en schaatsploeg Jumbo-Visma uit elkaar

De succesvolle wieler- en schaatsploeg die gezamenlijk bekend staat als Team Jumbo-Visma gaan binnen afzienbare tijd hun eigen weg. De wielerploeg (Blanco Pro Cycling) gaat verder onder leiding van Richard Plugge en de schaatsploeg (The Speed Skating) wordt verder voortgezet onder leiding van Jac Orie en Sven Kramer. Jumbo, dat eerder bekend heeft gemaakt te willen stoppen als hoofdsponsor, blijft bij beide ploegen gedurende drie jaar betrokken als Founding Partner.

Partnership Acronis en Ajax verlengd

Technologiebedrijf Acronis en Ajax hebben de samenwerking verlengd. Acronis blijft tot en met minimaal 2026 Official Cyber Protection Partner van Ajax alsmede hoofdsponsor van de Ajax Jeugd. Naast de rechten op het vlak van zichtbaarheid en hospitality die Acronis ontvangt, blijft Ajax ook een belangrijke 'showcase' om de producten en services van Acronis onder de aandacht te brengen bij de zakelijke doelgroep.