Artikelen

Mastercard wordt partner van Live Nation

Mastercard heeft een uitgebreid meerjarig partnership aangekondigd met Live Nation, ‘s wereld grootste live entertainment bedrijf, waaronder ook Mojo Concerts valt. Live Nation produceert wereldwijd jaarlijks meer dan 40.000 concerten, in Nederland in onder andere in de Ziggo Dome en AFAS Live.

Philips OneBlade nieuwe shirtsponsor PSV Esports

Het logo van Philips OneBlade prijkt het gehele seizoen op de achterkant van de shirts van de spelers van PSV Esports. Het gezondsheidstechnologiebedrijf wordt met Philips OneBlade de hoofdpartner van het Esports team van PSV.

Holland America Line officiële evenement partner ISU

Holland America Line gaat in zee met de internationale Schaatsbond en wordt Official Event Partner van de International Skating Union (ISU). Voortbouwend op de Nederlandse successen in deze sport, waaronder 12 schaatsmedailles op de Olympische Spelen van 2022 in Peking, is Holland America Line in aanloop naar de Olympische Spelen van 2026 zichtbaar tijdens zowel nationale als internationale wedstrijden.

Nederlandse Loterij titelsponsor ISU WK Shorttrack in Rotterdam

De International Skating Union (ISU) heeft Nederlandse Loterij aangekondigd als de officiële titelsponsor van de ISU World Short Track Speed Skating Championships 2024, die in maart plaatsvinden in Rotterdam Ahoy.

Jumbo-Visma vindt nieuwe hoofdsponsor

Richard Plugge heeft laten weten dat Jumbo-Visma een nieuwe hoofdsponsor heeft gevonden. Pas bij de presentatie van de ploeg op 21 december wordt de naam bekendgemaakt.

TOTO naamgever TOTO Masters

Het World Series-darttoernooi in Den Bosch op 26 en 27 januari 2024 heeft de naam TOTO Masters gekregen.

Odido en Samsung partners bij Amsterdam Breaking Championships

Met de eerste editie van Amsterdam Breaking Championships, presented by Odido & Samsung maakt Amsterdam zijn reputatie als Urban Sport Capital weer waar. Amsterdam Breaking Championships vindt plaats op zaterdag 9 december 2023 in de Centrale Markthal in de hoofdstad. De ticketverkoop voor dit nieuwe evenement is gestart.

Schaap en Citroen Juweliers Official Timekeeper van The Padellers

Schaap en Citroen Juweliers wordt de Official Timekeeper van The Padellers. Schaap en Citroen Juweliers is de komende drie jaar zichtbaar op diverse online en offline tijdselementen van The Padellers.

KPN ook komende 3 jaar official partner KPN eDivisie

De Eredivisie CV en DreamHack Sports Games zijn verheugd dat KPN zich ook de komende drie eDivisie-seizoenen als Official Naming Partner aan de gamingcompetitie verbindt. De voortzetting van het succesvolle partnership is vanaf het seizoen 2023/’24 ook te zien in de visuele identiteit die de competitie uitdraagt. Geel maakt plaats voor KPN groen.

Parkhotel Valkenburg terug als hoofdsponsor wielerteam

Na zeven jaar keert Parkhotel Valkenburg terug als hoofdsponsor van het huidige ABLOC Continental Team. Zo zal het hotel en restaurant vanaf 1 januari 2024 opnieuw naamgever zijn van de Alkmaarse formatie.

Sponsorinkomsten musea blijven stabiel

De sponsorinkomsten van Nederlandse musea zijn in 2022 met 22 miljoen euro op hetzelfde niveau gebleven als in 2021. Dat blijkt uit de nieuwste Museumcijfers van de Museumvereniging.

AT5, GVB, en OBA steunen Amsterdam 750

Op de 748-ste verjaardag van Amsterdam verwelkomt programmabureau Amsterdam 750 drie nieuwe partners: AT5, GVB en OBA (Openbare Bibliotheek Amsterdam).

ING ook in 2024 hoofdsponsor The Streamers

The Streamers geven volgend jaar een nieuw concert in GelreDome. De grootste band van Nederland, die is ontstaan tijdens de lockdowns, keert op zaterdag 19 oktober 2024 terug naar Arnhem. Vanavond start daar een reeks van drie uitverkochte stadionconcerten van de band. ING is opnieuw hoofdsponsor.

'Visma – Lease a Bike wordt nieuwe sponsornaam van Jumbo-Visma'

Visma – Lease a Bike wordt de nieuwe sponsornaam van Team Jumbo-Visma. Dat meldt het doorgaans goed geïnformeerde Wielerflits.

Martin Garrix lanceert speciaal liefdadigheidsbiljet en JBL-speaker tijdens ADE

Martin Garrix maakt dit jaar impact tijdens Amsterdam Dance Event (ADE) met de lancering van zijn eigen biljet voor het goede doel, de ‘’Garrix 10’’. In dezelfde week lanceert hij ook een speciale JBL Flip 6, mede ontworpen door Martin Garrix zelf.