Artikelen

PSV verlengt samenwerking met Puma met vijf jaar

PSV heeft de samenwerking met PUMA met vijf jaar verlengd. Met het gerenommeerde Duitse sportkledingmerk was bij het ingaan van seizoen 2020-2021 een vijfjarige overeenkomst afgesloten, maar dat contract wordt nu al opengebroken en verlengd tot medio 2030. Dat maakte Commercieel Directeur Frans Janssen woensdag bekend tijdens de Nieuwjaarsreceptie van de club. Ook met rugsponsor GoodHabitz is de samenwerking verlengd.

Naïf is partner Nationale Voorleesdagen

Als verzorgingsmerk met een missie om ouders te ondersteunen in de zorg voor hun kleintjes, omarmt Naïf het belang van lezen tijdens de eerste duizend dagen van een kind. Daarom is het bedrijf partner van De Nationale Voorleesdagen, georganiseerd door Stichting CPNB en Stichting Lezen.

KNWU presenteert nieuw tenue

In samenwerking met de partners AGU en Nederlandse Loterij presenteerde de KNWU op dinsdag 9 januari een nieuw oranje tenue voor alle TeamNL-selecties. De selecties starten in het jaar van de Olympische en Paralympische in een tenue waarin oranje de prominente kleur is, met op het shirt aanwezig de tulp en de Nederlandse driekleur.

Annette Reijersen van Buuren naar Pathé

Annette Reijersen van Buuren start met ingang van 1 februari als manager marketing & sales van bioscoopketen Pathé.

Markteffect gaat joint venture aan met The Relevance Group

Markteffect Research Group gaat een joint venture aan met The Relevance Group uit Duitsland. "Zo halen we meer kennis in huis op het gebied van data en kunstmatige intelligentie. Dat helpt ons om onze ambitie om de grootste Europese partij voor research en data te worden waar te maken", vertelt directeur Hesam Fahimi.

Santini shirtsponsor bij TDT_Unibet Cycling Team

Santini zal vanaf volgend seizoen de shirtsponsor zijn van Tour de Tietema-Unibet.

ESNS en Heineken verlengen meerjarig partnerschap

ESNS en Heineken verlengen hun langjarige samenwerking.

ADO Den Haag en DHL bundelen krachten

ADO Den Haag en DHL gaan een langdurig partnerschap met elkaar aan. Beide partijen hebben een contract getekend dat tot medio 2027 zal gelden.

Team Visma | Lease a Bike blijft herkenbaar in nieuw tenue

De renners van Team Visma | Lease a Bike blijven ook in de toekomst herkenbaar voor de fans aan de kleuren geel en zwart. Op het nieuwe tenue prijken Visma en Lease a Bike als nieuwe hoofdsponsors prominent centraal. Voor Jumbo is als Founding Partner een speciaal logo op de rug geplaatst.

Sponsorinkomsten KNSB terug op pre-corona niveau

De sponsoropbrengsten van de KNSB zijn door meerjarige overeenkomsten met Odido (tot 1 september 2023 T-Mobile), Daikin, Nederlandse Loterij, Holland & Barrett en Mitsubishi Motors weer op het niveau van voor corona. De sponsorinkomsten van de schaatsbond liggen naar schatting op ca. 7 miljoen euro.

Arval nieuwe sponsor van BEAT Cycling Club

Arval BNP Paribas (Arval) is komend jaar sponsor van BEAT Cycling Club (BEAT). Met de sponsoring ondersteunt Arval de verdere groei van de grootste wielerclub van Nederland, die actief is in verschillende disciplines binnen de professionele wielersport.

Mark Versteegen: "We zijn er weer bij! En dat is prima…"

Het Nederlands elftal van Ronald Koeman heeft zich na de 6-0 overwinning op Gibraltar officieel geplaatst voor het EK in Duitsland. KPN en de andere partners van de KNVB maken zich klaar voor een geweldige Oranjezomer ziet Mark Versteegen, directeur sponsoring bij KPN. Maar hij ziet ook dat er sinds jaar en dag ‘ongenode gasten’ zijn rond de grote toernooien.

Rotterdam Ahoy en VriendenLoterij slaan handen ineen

Rotterdam Ahoy en de VriendenLoterij slaan de handen ineen in een partnership. Dankzij dit partnership brengen Ahoy en de VriendenLoterij culturele en sportieve evenementen dichter naar de 1,2 miljoen Nederlanders die meespelen in de loterij.

Hendrikje Crebolder verlaat Rijksmuseum na 18 jaar

Hendrikje Crebolder, directeur Development & Media, neemt per 1 maart 2024 afscheid van het Rijksmuseum. Crebolder is sinds 2006 werkzaam bij het Rijksmuseum en zette de afdeling Development op. Onder haar leiding zorgde de afdeling voor veel nationale en internationale inkomstenbronnen en breed maatschappelijk draagvlak.

Mikasa verbindt zich aan BetCity Eredivisie Volleybal

De BetCity Eredivisie Volleybal en Mikasa, wereldwijd marktleider op het gebied van volleybalmateriaal, hebben elkaar gevonden in een meerjarige samenwerking. Deze verbintenis tussen de eredivisie volleybal en het toonaangevende merk heeft als doel niet alleen de volleybalsport in Nederland te promoten, maar ook de BetCity Eredivisie Volleybal extra podium te geven.